AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2018 12:19:26 
Offline
-
-
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. pro 2017 17:14:40
Příspěvky: 109
Bydliště: Košice
Poděkoval: 4 x
Obdržel poděkování: 0 x
Spoiler:
Kód:
/*---------------------------------------------------*/    
        #include < amxmodx >
        #include < hamsandwich >
        #include < zombieplague > 
        //#include < amxmisc > 
        #include < cstrike > 
        #include <fun>
        //#include <colorchat>
/*---------------------------------------------------*/    


#define PLUGIN         "[ZP] Point system" //(Za nakazu)
#define VERSION     "v0.01"
#define AUTHOR         "Laoming"   

#define ADD         1     // Kolik bodu za nakazu? 
#define BONUS         0     // Kolik bonus bodu po pripojeni? 
#define LIMIT         99     // Maximum moznych bodu? 
#define PLUGIN_TAG    "^4 [ZP]^3"

new keep_iPoints_connect;

new 
iBody33 ]; 

new 
iBodyLimit LIMIT;
new 
iBodyNum ADD;
         
public 
plugin_init( )
{
    
register_pluginPLUGINVERSIONAUTHOR );
    
    
RegisterHamHam_Killed"player""victim_nakazen" );

    
register_concmd"schopnosti""ability" )
    
    
keep_iPoints_connect     register_cvar"amx_bonuspoints""0" ); // Zacatecnicky bonus po pripojeni
}

public 
victim_nakazenvictimattackershouldgib )
{
    new 
iBot is_user_bot(attacker)
    
    if ( 
iBot 
        return;
    
    if ( 
iBody[attacker] >= iBodyLimit 
        return;
    
    if ( 
zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_nemesis(attacker) )
    {
        
iBody[attacker] += iBodyNum;
        
Print_ColorMessage(attacker"%s Ziskal jsi^4 +%i^3 body za nakazu."iBodyNumPLUGIN_TAG );
    }
}

public 
client_connectid )
{
    if( 
get_pcvar_numkeep_iPoints_connect ) == )
    {
        
iBodyid ] += BONUS;
    }
}

public 
client_disconnectid )
{
    
iBodyid ] = 0;
}
    
public 
abilityid )
{
    new 
buffer[64];
    
formatex(buffer63"Menu schopnosti [Tve Units: %d]"iBody[id]);

    new 
menu menu_createbuffer"Human_Handle" );
    
menu_additem(menu"
Dual MP7 \r[5 Units]"

    
menu_additem(menu"Vec2 \r[10 Units]"// mam problem ked tu chcem pridat meno dajakej veci vzdy pri kompilovani mam problem ...
    
menu_additem(menu"Vec3 \r[15 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec4 \r[20 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec5 \r[40 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec6 \r[40 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec7 \r[40 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec8 \r[40 Units]"
    
menu_additem(menu"Vec9 \r[40 Units]"
    
menu_display(idmenu

public 
Human_Handleidmenuitem 

    if ( 
item==MENU_EXIT )                         
    {                                            
        
menu_destroy(menu);                 
        return 
PLUGIN_CONTINUE;
    }          

    new 
ammo iBody[id];
    
    switch( 
item )  
    {    
        case 
0:   /* Vec1 */
        
{                       
            if ( 
ammo )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED
            
}
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz1");
                
ammo -= 5;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC1 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        } 
        case 
1:   /* Vec2 */
        
{                       
            if ( 
ammo 10 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz2");
                
ammo -= 10;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC2 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
2:   /* Vec3 */
        
{                       
            if ( 
ammo 15 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz3");
                
ammo -= 15;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC3 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
3:   /* Vec4 */
        
{                       
            if ( 
ammo 20 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz4");
                
ammo -= 20;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC4 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
4:   /* Vec5 */
        
{
            if ( 
ammo 40 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz5");
                
ammo -= 40;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC5 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
5:   /* Vec6 */
        
{                       
            if ( 
ammo 20 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz6");
                
ammo -= 20;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC6 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
6:   /* Vec7 */
        
{                       
            if ( 
ammo 20 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz7");
                
ammo -= 20;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC7 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
7:   /* Vec8 */
        
{                       
            if ( 
ammo 20 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz8");
                
ammo -= 20;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC8 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
        case 
8:   /* Vec9 */
        
{                       
            if ( 
ammo 20 )
            {
                
Print_ColorMessage(id"%s Nemas dostatek units."PLUGIN_TAG);
                return 
PLUGIN_HANDLED;
            }
            else 
            {
                
client_cmd(id"prikaz9");
                
ammo -= 20;
                
Print_ColorMessage(id"%s Zakoupil si VEC9 za XYZ Units."PLUGIN_TAG);
            }
        }
    }     
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

stock Print_ColorMessage( const id , const input[] , any:... ) 
{    
    new 
count players32 ];
    static 
msg191 ];
    
vformatmsg 190 input );
    
    
replace_allmsg 190 "!g" "^4" ); // Green Color
    
replace_allmsg 190 "!y" "^1" ); // Default Color
    
replace_allmsg 190 "!t" "^3" ); // Team Color
    
    
    
if ( id players] = id; else get_playersplayers count "ch" ); 
    {
        for ( new 
0counti++ ) 
        {
            if ( 
is_user_connectedplayers] ) ) 
            {
                
message_beginMSG_ONE_UNRELIABLE get_user_msgid"SayText" ) , players] ); 
                
write_byteplayers] );
                
write_stringmsg );
                
message_end( );
            }
        }
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1029\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 






compilovanie



AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

zp_addon_infectpoints_test.sma(75) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : warning 217: loose indentation
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : error 017: undefined symbol "Dual"
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : error 017: undefined symbol "r"
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : warning 215: expression has no effect
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
zp_addon_infectpoints_test.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.
Done.

_________________
Zombie Plague 7.6 (Mega Update) + Adrenalin + spirity + zbrane + LVL + XP Starter Pack + Last Human (opraveny) = IP:82.208.17.50:27856

+ Adrenal Human :D


Naposledy upravil 85filip58 dne úte 27. bře 2018 16:04:30, celkově upraveno 2
Pridané do code & spoiler BB tagov


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2018 12:20:29 
Offline
-
-
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. pro 2017 17:14:40
Příspěvky: 109
Bydliště: Košice
Poděkoval: 4 x
Obdržel poděkování: 0 x
us to ide ale nezobrazuje sa mi to v hre neviem preco

_________________
Zombie Plague 7.6 (Mega Update) + Adrenalin + spirity + zbrane + LVL + XP Starter Pack + Last Human (opraveny) = IP:82.208.17.50:27856

+ Adrenal Human :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2018 16:07:52 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2456
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 35 x
Obdržel poděkování: 270 x
z čoho si utrhol kontext?

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.

Chceš pomoc? Nezabudni vždy dodať výpis z konzole týchto príkazov.
Kód:
rcon version
rcon meta version
rcon meta list
rcon amxx version
rcon amxx modules
rcon amxx plugins
rcon status


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2018 16:14:00 
Offline
-
-
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. pro 2017 17:14:40
Příspěvky: 109
Bydliště: Košice
Poděkoval: 4 x
Obdržel poděkování: 0 x
Nie normalne som ten plugin zapisal do plugins.ini zplauge.ini ci jak
potom som restartoval a nic nefunguje

mesto vec1 som napisal meno veci ktora bude v menu

_________________
Zombie Plague 7.6 (Mega Update) + Adrenalin + spirity + zbrane + LVL + XP Starter Pack + Last Human (opraveny) = IP:82.208.17.50:27856

+ Adrenal Human :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: úte 27. bře 2018 19:01:04 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2456
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 35 x
Obdržel poděkování: 270 x
Celý ten plugin nedáva zmysel :) radšej by som sa obrátil na tvorcu cez jeho steam profil.

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.

Chceš pomoc? Nezabudni vždy dodať výpis z konzole týchto príkazov.
Kód:
rcon version
rcon meta version
rcon meta list
rcon amxx version
rcon amxx modules
rcon amxx plugins
rcon status


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2018 9:28:59 
Offline
VIP
VIP
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. bře 2011 10:05:04
Příspěvky: 64
Poděkoval: 20 x
Obdržel poděkování: 1 x
Spoiler:
/*---------------------------------------------------*/
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < zombieplague >
//#include < amxmisc >
#include < cstrike >
#include <fun>
//#include <colorchat>
/*---------------------------------------------------*/


#define PLUGIN "[ZP] Point system" //(Za nakazu)
#define VERSION "v0.01"
#define AUTHOR "Laoming"

#define ADD 1 // Kolik bodu za nakazu?
#define BONUS 0 // Kolik bonus bodu po pripojeni?
#define LIMIT 99 // Maximum moznych bodu?
#define PLUGIN_TAG "^4 [ZP]^3"

new keep_iPoints_connect;

new iBody[ 33 ];

new iBodyLimit = LIMIT;
new iBodyNum = ADD;

public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );

RegisterHam( Ham_Killed, "player", "victim_nakazen" );

register_concmd( "schopnosti", "ability" )

keep_iPoints_connect = register_cvar( "amx_bonuspoints", "0" ); // Zacatecnicky bonus po pripojeni
}

public victim_nakazen( victim, attacker, shouldgib )
{
new iBot = is_user_bot(attacker)

if ( iBot )
return;

if ( iBody[attacker] >= iBodyLimit )
return;

if ( zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_nemesis(attacker) )
{
iBody[attacker] += iBodyNum;
Print_ColorMessage(attacker, "%s Ziskal jsi^4 +%i^3 body za nakazu.", iBodyNum, PLUGIN_TAG );
}
}

public client_connect( id )
{
if( get_pcvar_num( keep_iPoints_connect ) == 1 )
{
iBody[ id ] += BONUS;
}
}

public client_disconnect( id )
{
iBody[ id ] = 0;
}

public ability( id )
{
new buffer[64];
formatex(buffer, 63, "Menu schopnosti [Tve Units: %d]", iBody[id]);

new menu = menu_create( buffer, "Human_Handle" );
menu_additem(menu, "Dual MP7 \r[5 Units]")
menu_additem(menu, "Testovaci vec \r[10 Units]") // mam problem ked tu chcem pridat meno dajakej veci vzdy pri kompilovani mam problem ...
menu_additem(menu, "XDDDD \r[15 Units]")
menu_additem(menu, "SUPER OP ZBRAN \r[20 Units]")
menu_additem(menu, "Vec5 \r[40 Units]")
menu_additem(menu, "Vec6 \r[40 Units]")
menu_additem(menu, "Vec7 \r[40 Units]")
menu_additem(menu, "Vec8 \r[40 Units]")
menu_additem(menu, "Vec9 \r[40 Units]")
menu_display(id, menu)
}
public Human_Handle( id, menu, item )
{
if ( item==MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ammo = iBody[id];

switch( item )
{
case 0: /* Vec1 */
{
if ( ammo < 5 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz1"); // <<< Sem dej prikaz ktery givne urcitou vec hraci (pokud je v jinem pluginu)
ammo -= 5;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC1 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 1: /* Vec2 */
{
if ( ammo < 10 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz2");
ammo -= 10;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC2 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 2: /* Vec3 */
{
if ( ammo < 15 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz3");
ammo -= 15;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC3 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 3: /* Vec4 */
{
if ( ammo < 20 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz4");
ammo -= 20;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC4 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 4: /* Vec5 */
{
if ( ammo < 40 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz5");
ammo -= 40;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC5 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 5: /* Vec6 */
{
if ( ammo < 20 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz6");
ammo -= 20;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC6 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 6: /* Vec7 */
{
if ( ammo < 20 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz7");
ammo -= 20;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC7 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 7: /* Vec8 */
{
if ( ammo < 20 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz8");
ammo -= 20;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC8 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
case 8: /* Vec9 */
{
if ( ammo < 20 )
{
Print_ColorMessage(id, "%s Nemas dostatek units.", PLUGIN_TAG);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_cmd(id, "prikaz9");
ammo -= 20;
Print_ColorMessage(id, "%s Zakoupil si VEC9 za XYZ Units.", PLUGIN_TAG);
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Print_ColorMessage( const id , const input[] , any:... )
{
new count = 1 , players[ 32 ];
static msg[ 191 ];
vformat( msg , 190 , input , 3 );

replace_all( msg , 190 , "!g" , "^4" ); // Green Color
replace_all( msg , 190 , "!y" , "^1" ); // Default Color
replace_all( msg , 190 , "!t" , "^3" ); // Team Color


if ( id ) players[ 0 ] = id; else get_players( players , count , "ch" );
{
for ( new i = 0; i < count; i++ )
{
if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ) , _ , players[ i ] );
write_byte( players[ i ] );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1029\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Tohle funguje, nevidím v tom jediný problém. Jenom musíš doupravit ten "give" příkaz i do pluginů s těma zbraněmi co chceš přidat.
Ale i tak ti doporučuju to dát přímo do zombie_plague40.sma nebo jaký máš, a nepoužívat zbytečně externí plugin


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2018 11:34:23 
Offline
AMXX Junior Member
AMXX Junior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. kvě 2015 19:10:54
Příspěvky: 313
Bydliště: Ostrava
Poděkoval: 9 x
Obdržel poděkování: 36 x
Citace:
#define PLUGIN "[ZP] Point system" //(Za nakazu)
#define VERSION "v0.01"
#define AUTHOR "Laoming"

Moc rád bych věděl, proč mě píšeš jako autora do svojich, popřípadě stáhnutých pluginů z internetu? V životě jsem tohle neviděl.

_________________
Prodej herních módů, pluginů, itemů a addonů (například Zombie, Jb, Furien, Pub.)
Obrázek
V případě zájmu mě kontaktuj na níže uvedeném Steamu.
Steam: TheLaoming
Mé mapy: Gamebanana


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: stř 28. bře 2018 12:28:13 
Offline
AMXX Impression
AMXX Impression
Uživatelský avatar

Registrován: stř 02. říj 2013 15:39:36
Příspěvky: 718
Poděkoval: 10 x
Obdržel poděkování: 67 x
a ty si jediný Laoming ? :D myslím e tuhle přezdívku nemáš pouze ty ...

_________________
Majitel portalu Open-Arena.cz
Pokud sem ti pomohl nezapomen poděkovat :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: čtv 12. dub 2018 21:24:45 
Offline
AMXX Junior Member
AMXX Junior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. kvě 2015 19:10:54
Příspěvky: 313
Bydliště: Ostrava
Poděkoval: 9 x
Obdržel poděkování: 36 x
Ano jsem, jiného jsem neviděl a jiný nikdy nežil. Kopírovat něco tak vyjímečného :D přece nejde. Tudíž mě tu prostě dopsal do pluginu, který jsem nikdy neviděl. Už se mě párkrát ptal na steamu, takže bych se nedivil, kdyby to byla pravda.

_________________
Prodej herních módů, pluginů, itemů a addonů (například Zombie, Jb, Furien, Pub.)
Obrázek
V případě zájmu mě kontaktuj na níže uvedeném Steamu.
Steam: TheLaoming
Mé mapy: Gamebanana


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zp_infection points_Test.sma
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2018 18:18:07 
Offline
AMXX Member
AMXX Member
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. čer 2015 10:24:56
Příspěvky: 448
Poděkoval: 13 x
Obdržel poděkování: 29 x
TheLaoming píše:
Ano jsem, jiného jsem neviděl a jiný nikdy nežil. Kopírovat něco tak vyjímečného :D přece nejde. Tudíž mě tu prostě dopsal do pluginu, který jsem nikdy neviděl. Už se mě párkrát ptal na steamu, takže bych se nedivil, kdyby to byla pravda.


Čo keď je Lao Ming normálne čínske meno?

_________________
https://github.com/Kalendarky


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 14 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007-2016 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist