AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Potřebuji ještě poslední pomoc - JB shop
PříspěvekNapsal: ned 12. dub 2020 13:59:11 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. dub 2019 19:35:21
Příspěvky: 26
Poděkoval: 9 x
Obdržel poděkování: 0 x
Zdravím. Vím, že jsem se tu ptal už víckrát, než dost, ale potřebuju opravdu ještě poslední pomoc, se kterou si nevím rady a řeším to už 2 dny.
-Začal jsem dělat jedno takové menu, a dělal jsem to podle jednoho oficiálního sma jailbreak shopu.
Všechno jde v pohodě, ani to neháže při kompilaci error, ale ve hře to nemá jaksi žádný účinek....
mám na mysli třeba toto :
Spoiler:
new Speed[33], Zvon[33], atd.
potom dále tam je :

register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")

potom někde dále :

public Event_Change_Weapon(id)
{
new WeaponID = read_data(2)

if(Speed[id])
{
set_user_maxspeed(id, 550.0)
}
if(WeaponID == CSW_KNIFE)
{
if(Zvon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_zvon)
}
if(Sekera[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sekera)
}
if(Trubka[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_trubka)
}
if(Motorovka[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_motorovka)
}
if(Starwarshit[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_starwarshit)
}
if(CTobusek[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_CTobusek)
}
}
}
(

Jo btw, mám tam shop, ve kterém se dají koupit itemy a k tomu například tam je Speed[id] = 1, Zvon[id] = 0, Sekera[id] = 1, atd.

Koupím třeba tu rychlost, která aktivuje i Speed[id] na 1 (mělo by teda aspoň):
Spoiler:
public Event_Change_Weapon(id)
{
new WeaponID = read_data(2)

if(Speed[id])
{
set_user_maxspeed(id, 550.0)
}
.
ale stejně tento register_event očividně nic ve hře nedělá, změním zbraň, a rychlost mám zase na původní.
to stejné platí i u modelů, model mi to prostě nezmění na ten, který jsem tam nastavoval(modely btw fungujou, mám je i v jiném pluginu se stejnou cestou)

Tu přikládám celý kód, pokud by mi někdo byl schopen pomoct, tak ať to zkusí, už si opravdu nevím rady, protože jsem zkoušel snad vše.
Spoiler:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
#define VIP ADMIN_LEVEL_H
/* Special Melee */
new Zvon[33],
Motorovka[33],
Sekera[33],
Trubka[33],
Starwarshit[33],
Obrnuz[33],
CTobusek[33]

/* Random Newy 33 */
new money[33],
health[33],
armor[33],
Speed[33]

/* Modely melee pro vezne */
new v_zvon[] = "models/jailbreakmodcze/v_zvon/v_zvon.mdl"
new v_motorovka[] = "models/jailbreakmodcze/v_motorovka/v_motorovka.mdl"
new v_sekera[] = "models/jailbreakmodcze/v_sekera/v_sekera.mdl"
new v_trubka[] = "models/jailbreakmodcze/v_trubka/v_trubka.mdl"
new v_starwarshit[] = "models/jailbreakmodcze/v_starwarshit/v_starwarshit.mdl"
new v_obrnuz[] = "models/jailbreakmodcze/v_obrnuz/v_obrnuz.mdl"
new v_CTobusek[] = "models/jailbreakmodcze/v_CTobusek/v_CTobusek.mdl"

/* Zvuky */
new const zvondeploy[] = { "weapons/knife_deploy1.wav" }
new const zvonslash1[] = { "weapons/knife_slash1.wav" }
new const zvonslash2[] = { "weapons/knife_slash2.wav" }
new const zvonzed[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonhitzed.wav"}
new const zvonhit1[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonhit1.wav"}
new const zvonhit2[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonhit2.wav"}
new const zvonhit3[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonhit3.wav"}
new const zvonhit4[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonhit4.wav"}
new const zvonstab[] = {"jailbreakmodcze/zvon/zvonstab.wav"}

new const sekeradeploy[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekeradeploy.wav"}
new const sekeraslash1[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekeraslash1.wav"}
new const sekerahit1[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekerahit1.wav"}
new const sekerahit2[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekerahit2.wav"}
new const sekerazed[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekerazed.wav"}
new const sekerastab[] = {"jailbreakmodcze/sekera/sekerastab.wav"}

new const motorovkavytah[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkavytah.wav"}
new const motorovkaslash[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkaslash.wav"}
new const motorovkahit1[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkahit1.wav"}
new const motorovkahit2[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkahit2.wav"}
new const motorovkazed[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkazed.wav"}
new const motorovkastab[] = {"jailbreakmodcze/motorovka/motorovkastab.wav"}

new const starwarshitvytah[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshitvytah.wav"}
new const starwarshitslash1[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshitslash1.wav"}
new const starwarshitslash2[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshitslash2.wav"}
new const starwarshithit1[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshithit1.wav"}
new const starwarshithit2[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshithit2.wav"}
new const starwarshithit3[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshithit3.wav"}
new const starwarshithit4[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshithit4.wav"}
new const starwarshitzed[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshitzed.wav"}
new const starwarshitstab[] = {"jailbreakmodcze/starwarshit/starwarshitstab.wav"}

new const trubkaslash[] = {"jailbreakmodcze/trubka/trubkaslash.wav"}
new const trubkahit1[] = {"jailbreakmodcze/trubka/trubkahit1.wav"}
new const trubkahit2[] = {"jailbreakmodcze/trubka/trubkahit2.wav"}
new const trubkazed[] = {"jailbreakmodcze/trubka/trubkazed.wav"}
new const trubkastab[] = {"jailbreakmodcze/trubka/trubkastab.wav"}

new const CTobusekvytah[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekvytah.wav"}
new const CTobusekslash1[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekslash1.wav"}
new const CTobusekslash2[] = {"jailbreakmodcze/CTobusekCTobusekslash2.wav"}
new const CTobusekhit1[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekhit1.wav"}
new const CTobusekhit2[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekhit2.wav"}
new const CTobusekzed[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekzed.wav"}
new const CTobusekstab[] = {"jailbreakmodcze/CTobusek/CTobusekstab.wav"}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

/*======Clcmd's======*/
register_clcmd("chooseteam", "shopprot")
register_clcmd("chooseteam", "shopproct")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "funkceholder", 1)
register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_zvon)
precache_model(v_motorovka)
precache_model(v_sekera)
precache_model(v_trubka)
precache_model(v_starwarshit)
precache_model(v_obrnuz)
precache_model(v_CTobusek)

precache_sound(zvondeploy)
precache_sound(zvonslash1)
precache_sound(zvonslash2)
precache_sound(zvonzed)

precache_sound(zvonhit1)
precache_sound(zvonhit2)
precache_sound(zvonhit3)
precache_sound(zvonhit4)
precache_sound(zvonstab)

precache_sound(sekeradeploy)
precache_sound(sekeraslash1)
precache_sound(sekerahit1)
precache_sound(sekerahit2)
precache_sound(sekerazed)
precache_sound(sekerastab)

precache_sound(motorovkavytah)
precache_sound(motorovkaslash)
precache_sound(motorovkahit1)
precache_sound(motorovkahit2)
precache_sound(motorovkazed)
precache_sound(motorovkastab)

precache_sound(starwarshitvytah)
precache_sound(starwarshitslash1)
precache_sound(starwarshitslash2)
precache_sound(starwarshithit1)
precache_sound(starwarshithit2)
precache_sound(starwarshithit3)
precache_sound(starwarshithit4)
precache_sound(starwarshitzed)
precache_sound(starwarshitstab)

precache_sound(trubkaslash)
precache_sound(trubkahit1)
precache_sound(trubkahit2)
precache_sound(trubkazed)
precache_sound(trubkastab)

precache_sound(CTobusekvytah)
precache_sound(CTobusekslash1)
precache_sound(CTobusekslash2)
precache_sound(CTobusekhit1)
precache_sound(CTobusekhit2)
precache_sound(CTobusekzed)
precache_sound(CTobusekstab)
}
public client_connect(id)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
Speed[id] = 0
}
public shopprot(id)
{
if(is_user_alive(id))
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new jbtmenu = menu_create("Shop Menu", "shopmenuhandler")
menu_additem(jbtmenu, "Zvon 6000$")
menu_additem(jbtmenu, "Trubka 7500$")
menu_additem(jbtmenu, "Sekera 9000$")
menu_additem(jbtmenu, "StarWars Mec 11000$")
menu_additem(jbtmenu, "Nuz 12500$")
menu_additem(jbtmenu, "Motorova pila 13500$")
menu_additem(jbtmenu, "Rychlost 10000$")
menu_additem(jbtmenu, "+50 HP +50 Armor 12000$")
menu_additem(jbtmenu, "HE + 2x Flash 7000$")
menu_additem(jbtmenu, "Mensi Gravitace 6500$")
menu_additem(jbtmenu, "Nesmrtelnost 5 sec. 13500$")
menu_additem(jbtmenu, "Prevlek Dozorce xd 16000$")
menu_display(id, jbtmenu)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public shopmenuhandler(id, menu, item)
{
armor[id] = get_user_armor(id)
health[id] = get_user_health(id)
money[id] = cs_get_user_money(id)

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new alive = is_user_alive(id)
switch(item)
{
case 0:
{
if(money[id] > 5999 && alive)
{
Zvon[id] = 1
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 6000)
}
}
case 1:
{
if(money[id] > 7499 && alive)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] =1
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 7500)
}
}
case 2:
{
if(money[id] > 8999 && alive)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 1
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 9000)
}
}
case 3:
{
if(money[id] > 10999 && alive)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 1
Obrnuz[id] = 0
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 11000)
}
}
case 4:
{
if(money[id] > 12499 && alive)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 1
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 12500)
}
}
case 5:
{
if(money[id] > 15999 && alive)
{
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 1
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_money(id, money[id] - 16000)
}
}
case 6:
{
if(money[id] > 9999 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 10000)
set_user_maxspeed(id, 550.0)
Speed[id] = 1
}
}
case 7:
{
if(money[id] > 11999 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 12000)
set_user_health(id, health[id] + 50)
set_user_armor(id, armor[id] + 50)
}
}
case 8:
{
if(money[id] > 6999 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 7000)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
}
case 9:
{
if(money[id] > 6499 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 6500)
set_user_gravity(id, 0.25)
}
}
case 10:
{
if(money[id] > 13499 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 13500)
set_user_godmode(id, 1)
set_task(5.0, "zruseninesmrtky", id)
}
}
case 11:
{
if(money[id] > 15999 && alive)
{
cs_set_user_money(id, money[id] - 9000)
cs_set_user_model(id, "dozorce_jbmodcz")
give_item(id, "weapon_awp")
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zruseninesmrtky(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
public funkceholder(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_team(id) == 1) strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife")
set_user_footsteps(id, 0)
Zvon[id] = 0
Motorovka[id] = 0
Sekera[id] = 0
Trubka[id] = 0
Starwarshit[id] = 0
Obrnuz[id] = 0
CTobusek[id] = 1
}
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
new WeaponID = read_data(2)

if(Speed[id])
{
set_user_maxspeed(id, 550.0)
}
if(WeaponID == CSW_KNIFE)
{
if(Zvon[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_zvon)
}
if(Sekera[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sekera)
}
if(Trubka[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_trubka)
}
if(Motorovka[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_motorovka)
}
if(Starwarshit[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_starwarshit)
}
if(CTobusek[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_CTobusek)
}
}
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

return 1;
}

Děkuji předem za každé odpovědi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potřebuji ještě poslední pomoc - JB shop
PříspěvekNapsal: ned 12. dub 2020 18:08:58 
Offline
AMXX Noob
AMXX Noob
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. kvě 2019 17:34:31
Příspěvky: 66
Poděkoval: 3 x
Obdržel poděkování: 1 x
Citace:
register_clcmd("chooseteam", "shopprot")
register_clcmd("chooseteam", "shopproct")


Pokud se nepletu, tak toto ti vyvolává 2 menu zároveň pro jednoho hráče...

Zkus:
register_clcmd("chooseteam", "rozcestnik")
Kód:
public rozcestnik(id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
shopprot(id)
}
else if(get_user_team(id) == 2)
{
shopproct(id)
}
}


A ty podmínky z menu:
Kód:
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

můžeš odstranit.

_________________
Discord: Zeky#3840
Telegram


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potřebuji ještě poslední pomoc - JB shop
PříspěvekNapsal: ned 12. dub 2020 18:57:36 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 584
Poděkoval: 24 x
Obdržel poděkování: 84 x
ak si poslal celý kód, tak máš chybu v tomto:

Zastavilo sa ti to vo funkcii plugin_init.

Pretože
Kód:
register_clcmd("chooseteam", "shopproct")

nemáš nikde takúto funkciu s názvom shopproct, akonáhle ju nenašlo, tak sa to zastavilo na tom riadku kde sa to nachádza a toto už ignorovalo
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "funkceholder", 1)
register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")


takže preto ti ten event nefunguje

v konzoli ti určite píše error, že nevie nájsť funkciu shopproct

lepšie to aj tak bude spraviť, ako ti poslal Zeky vyššie, pretože je blbé zakaždým volať dve funkcie naraz pri stlačení M

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potřebuji ještě poslední pomoc - JB shop
PříspěvekNapsal: ned 12. dub 2020 19:31:55 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 12. dub 2019 19:35:21
Příspěvky: 26
Poděkoval: 9 x
Obdržel poděkování: 0 x
Zeky píše:
Citace:
register_clcmd("chooseteam", "shopprot")
register_clcmd("chooseteam", "shopproct")


Pokud se nepletu, tak toto ti vyvolává 2 menu zároveň pro jednoho hráče...

Zkus:
register_clcmd("chooseteam", "rozcestnik")
Kód:
public rozcestnik(id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
shopprot(id)
}
else if(get_user_team(id) == 2)
{
shopproct(id)
}
}


A ty podmínky z menu:
Kód:
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

můžeš odstranit.

=========================
ÚPRAVA
=========================
Aha :D Tak jsi měl nakonec pravdu, jak psal David, tak to se ti omlouvám, měls pravdu :D

=========
Další úprava
=========
Ooooo super! Už to fachá! Díky za takovou radu, ta se mi bude určitě hodit, konečně vše funguje, můžete lock.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potřebuji ještě poslední pomoc - JB shop
PříspěvekNapsal: ned 12. dub 2020 19:44:10 
Offline
AMXX Noob
AMXX Noob
Uživatelský avatar

Registrován: stř 22. kvě 2019 17:34:31
Příspěvky: 66
Poděkoval: 3 x
Obdržel poděkování: 1 x
Pohodka, rád poradím (i když občas špatně xD )

Edit: Nezapomeň poděkovat Davidovi.

_________________
Discord: Zeky#3840
Telegram


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist