AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VIP Skin
PříspěvekNapsal: čtv 09. kvě 2019 15:04:56 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. kvě 2019 13:25:24
Příspěvky: 8
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Zdravím mohol by mi niekto vysvetliť ako to funguje? resp. napísať kód a ja by som si len doplnil cestu k VIP skinu, pretože som si stiahol nejaké eng vip, všetko ide ako má len neviem čo mám dopísať do vip.sma aby hráči s VIP mali Vip skin, a ešte by som sa chcel opýtať či bude stačiť pridať do zložky models skin.mdl a dopísať tie riadky pre skin v vip.sma alebo ešte niečo nastaviť v iných súboroch alebo configu? som začiatočník...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: čtv 09. kvě 2019 20:20:01 
Offline
AMXX Noob
AMXX Noob
Uživatelský avatar

Registrován: úte 08. srp 2017 13:56:25
Příspěvky: 99
Poděkoval: 8 x
Obdržel poděkování: 12 x
Je více způsobů jak udělat VIP skiny postavy. Já to mám v sma.

Pošli mi sma a já ti to dam implementuji.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: pát 10. kvě 2019 12:57:59 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2015 12:26:12
Příspěvky: 50
Poděkoval: 8 x
Obdržel poděkování: 1 x
Deivo píše:
Zdravím mohol by mi niekto vysvetliť ako to funguje? resp. napísať kód a ja by som si len doplnil cestu k VIP skinu, pretože som si stiahol nejaké eng vip, všetko ide ako má len neviem čo mám dopísať do vip.sma aby hráči s VIP mali Vip skin, a ešte by som sa chcel opýtať či bude stačiť pridať do zložky models skin.mdl a dopísať tie riadky pre skin v vip.sma alebo ešte niečo nastaviť v iných súboroch alebo configu? som začiatočník...

Spoiler:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H  //Môžeš si to zmeniť na hocijaký level

new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT

public plugin_precache() {
   
precache_model(ct_model)
   
precache_model(t_model)
}

public 
client_connect(id) {
   if(
get_user_flags(id) & VIP) {
      if(
get_user_team(id) = 1) { //Terrorist
         
cs_set_user_model(idt_model)
      } else { 
//Counter-Terrorist
         
cs_set_user_model(idct_model)
      }
   }

Názov a cestu si uprav a máš to


Naposledy upravil 85filip58 dne pát 10. kvě 2019 14:01:53, celkově upraveno 1
Pridané do BB tagu code.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 6:51:02 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. kvě 2019 13:25:24
Příspěvky: 8
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
MAPrince93 píše:
Je více způsobů jak udělat VIP skiny postavy. Já to mám v sma.

Pošli mi sma a já ti to dam implementuji.



Spoiler:
Kód:
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpdmkbmhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_awp_active
new g_menu_active
new CurrentRound
new bool:HasC4[33]
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
    
register_plugin("VIP Eng Version""3.0""Dunno")
    
mpd register_cvar("money_per_damage","3")
    
mkb register_cvar("money_kill_bonus","200")
    
mhb register_cvar("money_hs_bonus","500")
    
health_add register_cvar("amx_vip_hp""15")
    
health_hs_add register_cvar("amx_vip_hp_hs""30")
    
health_max register_cvar("amx_vip_max_hp""100")
    
g_awp_active register_cvar("awp_active""1")
    
g_menu_active register_cvar("menu_active""1")
    
register_event("Damage","Damage","b")
    
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    
register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod"Pressedrod")
    
register_clcmd("awp","HandleCmd")
        
register_clcmd("sg550","HandleCmd")
        
register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
    
register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
    
maxplayers get_maxplayers()
    
gmsgSayText get_user_msgid("SayText")
    
register_clcmd("say""handle_say")
    
register_cvar("amx_contactinfo"CONTACTFCVAR_SERVER)
    
register_logevent("LogEvent_RoundStart"2"1=Round_Start" );
    
register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
    
register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
    
register_event("DeathMsg""hook_death""a""1>0")
    
register_event("Damage""on_damage""b""2!0""3=0""4!0")
    
g_MsgSync CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    
g_MsgSync2 CreateHudSyncObj()
#endif    
}

public 
on_damage(id)
{
    new 
attacker get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
    
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
    if (
get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new 
damage read_data(2)

        
set_hudmessage(255000.450.5020.14.00.10.1, -1)
        
ShowSyncHudMsg(idg_MsgSync2"%i^n"damage)
#else
    
if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
    {
        new 
damage read_data(2)
#endif
        
set_hudmessage(0100200, -1.00.5520.14.00.020.02, -1)
        
ShowSyncHudMsg(attackerg_MsgSync"%i^n"damage)
    }
}

public 
Damage(id)
{
    new 
weaponhitpointattacker get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(
attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    if (
get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H
    {
        new 
money read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(
hitpoint==1money += get_pcvar_num(mhb)
        
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public 
death_msg()
{
    if(
read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public 
LogEvent_RoundStart()
{
    
CurrentRound++;
    new 
players[32], playerpnum;
    
get_players(playerspnum"a");
    for(new 
0pnumi++)
    {
        
player players[i];
        if(
is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            
give_item(player"weapon_hegrenade")
            
give_item(player"weapon_flashbang")
            
give_item(player"weapon_flashbang")
            
give_item(player"weapon_smokegrenade")
            
give_item(player"item_assaultsuit")
            
give_item(player"item_thighpack")
            
            if (!
get_pcvar_num(g_menu_active))
                return 
PLUGIN_CONTINUE
            
            
if(CurrentRound >= 3)
            {
                
Showrod(player);
            }
        }
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
Event_RoundRestart()
{
    
CurrentRound=0;
}

public 
hook_death()
{
   
// Killer id
   
nKiller read_data(1)
   
   if ( (
read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      
nHp_add get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      
nHp_add get_pcvar_num (health_add)
   
nHp_max get_pcvar_num (health_max)
   
// Updating Killer HP
   
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   
nKiller_hp get_user_health(nKiller)
   
nKiller_hp += nHp_add
   
// Maximum HP check
   
if (nKiller_hp nHp_maxnKiller_hp nHp_max
   set_user_health
(nKillernKiller_hp)
   
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
   
set_hudmessage(02550, -1.00.1501.01.00.10.1, -1)
   
show_hudmessage(nKiller"Healed +%d hp"nHp_add)
   
// Screen fading
   
message_begin(MSG_ONEget_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   
write_short(1<<10)
   
write_short(1<<10)
   
write_short(0x0000)
   
write_byte(0)
   
write_byte(0)
   
write_byte(200)
   
write_byte(75)
   
message_end()
 
}

public 
Showrod(id) {
    
show_menu(idKeysrod"Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1"rod"// Display menu
}
public 
Pressedrod(idkey) {
    
/* Menu:
    * VIP Menu
    * 1. Get M4A1+Deagle
    * 2. Get AK47+Deagle
    * 0. Exit
    */
    
switch (key) {
        case 
0: { 
            if (
user_has_weapon(idCSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                
HasC4[id] = true;
            else
                
HasC4[id] = false;
            
            
strip_user_weapons (id)
            
give_item(id,"weapon_m4a1")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"weapon_deagle")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"weapon_knife")
            
give_item(id,"weapon_hegrenade")
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_smokegrenade");
            
give_item(id"item_assaultsuit");
            
give_item(id"item_thighpack");
            
client_print(idprint_center"You Taked Free M4A1 and Deagle")
            
            if (
HasC4[id])
            {
                
give_item(id"weapon_c4");
                
cs_set_user_plantid );
            }
            }
        case 
1: { 
            if (
user_has_weapon(idCSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                
HasC4[id] = true;
            else
                
HasC4[id] = false;
            
            
strip_user_weapons (id)
            
give_item(id,"weapon_ak47")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"weapon_deagle")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"weapon_knife")
            
give_item(id,"weapon_hegrenade")
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_smokegrenade");
            
give_item(id"item_assaultsuit");
            
give_item(id"item_thighpack");
            
client_print(idprint_center"You Taked Free AK47 and Deagle")
            
            if (
HasC4[id])
            {
                
give_item(id"weapon_c4");
                
cs_set_user_plantid );
            }
            }
        case 
9: {             
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
HandleCmd(id){
    if (!
get_pcvar_num(g_awp_active))
      return 
PLUGIN_CONTINUE
    
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H
        return 
PLUGIN_CONTINUE
    client_print
(idprint_center"Sniper's Only For VIP's")
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
ShowMotd(id)
{
 
show_motd(id"vip.txt")
}
public 
client_authorized(id)
{
 
set_task(30.0"PrintText" ,id)
}
public 
PrintText(id)
{
 
client_print(idprint_chat"[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
}

public 
handle_say(id) {
    new 
said[192]
    
read_args(said,192)
    if( ( 
containi(said"who") != -&& containi(said"admin") != -) || contain(said"/vips") != -)
        
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
print_adminlist(user
{
    new 
adminnames[33][32]
    new 
message[256]
    new 
contactinfo[256], contact[112]
    new 
idcountxlen
    
    
for(id id <= maxplayers id++)
        if(
is_user_connected(id))
            if(
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                
get_user_name(idadminnames[count++], 31)

    
len format(message255"%s VIP ONLINE: ",COLOR)
    if(
count 0) {
        for(
count x++) {
            
len += format(message[len], 255-len"%s%s "adminnames[x], < (count-1) ? ", ":"")
            if(
len 96 ) {
                
print_message(usermessage)
                
len format(message255"%s ",COLOR)
            }
        }
        
print_message(usermessage)
    }
    else {
        
len += format(message[len], 255-len"No VIP online.")
        
print_message(usermessage)
    }
    
    
get_cvar_string("amx_contactinfo"contact63)
    if(
contact[0])  {
        
format(contactinfo111"%s Contact Server Admin -- %s"COLORcontact)
        
print_message(usercontactinfo)
    }
}

print_message(idmsg[]) {
    
message_begin(MSG_ONEgmsgSayText, {0,0,0}, id


Naposledy upravil 85filip58 dne ned 12. kvě 2019 7:59:36, celkově upraveno 2
Pridané do BB tagu code & spoiler.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 10:16:15 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2015 12:26:12
Příspěvky: 50
Poděkoval: 8 x
Obdržel poděkování: 1 x
Spoiler:
Kód:
#define DAMAGE_RECIEVED
#define VIP ADMIN_LEVEL_H  //Môžeš si to zmenit na hocijaký level
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpdmkbmhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_awp_active
new g_menu_active
new CurrentRound
new bool:HasC4[33]
new const 
ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
    
register_plugin("VIP Eng Version""3.0""Dunno")
    
mpd register_cvar("money_per_damage","3")
    
mkb register_cvar("money_kill_bonus","200")
    
mhb register_cvar("money_hs_bonus","500")
    
health_add register_cvar("amx_vip_hp""15")
    
health_hs_add register_cvar("amx_vip_hp_hs""30")
    
health_max register_cvar("amx_vip_max_hp""100")
    
g_awp_active register_cvar("awp_active""1")
    
g_menu_active register_cvar("menu_active""1")
    
register_event("Damage","Damage","b")
    
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    
register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod"Pressedrod")
    
register_clcmd("awp","HandleCmd")
        
register_clcmd("sg550","HandleCmd")
        
register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
    
register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
    
maxplayers get_maxplayers()
    
gmsgSayText get_user_msgid("SayText")
    
register_clcmd("say""handle_say")
    
register_cvar("amx_contactinfo"CONTACTFCVAR_SERVER)
    
register_logevent("LogEvent_RoundStart"2"1=Round_Start" );
    
register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
    
register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
    
register_event("DeathMsg""hook_death""a""1>0")
    
register_event("Damage""on_damage""b""2!0""3=0""4!0")
    
g_MsgSync CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    
g_MsgSync2 CreateHudSyncObj()
#endif    
}
public 
plugin_precache() {
   
precache_model(ct_model)
   
precache_model(t_model)
}
public 
client_connect(id)
{
   if(
get_user_flags(id) & VIP)
   {
      if(
cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
         
cs_set_user_model(idt_model)
      else
         
cs_set_user_model(idct_model)
      }
   } 
public 
on_damage(id)
{
    new 
attacker get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
    
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
    if (
get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new 
damage read_data(2)

        
set_hudmessage(255000.450.5020.14.00.10.1, -1)
        
ShowSyncHudMsg(idg_MsgSync2"%i^n"damage)
#else
    
if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
    {
        new 
damage read_data(2)
#endif
        
set_hudmessage(0100200, -1.00.5520.14.00.020.02, -1)
        
ShowSyncHudMsg(attackerg_MsgSync"%i^n"damage)
    }
}

public 
Damage(id)
{
    new 
weaponhitpointattacker get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(
attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    if (
get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H
    {
        new 
money read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(
hitpoint==1money += get_pcvar_num(mhb)
        
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public 
death_msg()
{
    if(
read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public 
LogEvent_RoundStart()
{
    
CurrentRound++;
    new 
players[32], playerpnum;
    
get_players(playerspnum"a");
    for(new 
0pnumi++)
    {
        
player players[i];
        if(
is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            
give_item(player"weapon_hegrenade")
            
give_item(player"weapon_flashbang")
            
give_item(player"weapon_flashbang")
            
give_item(player"weapon_smokegrenade")
            
give_item(player"item_assaultsuit")
            
give_item(player"item_thighpack")
            
            if (!
get_pcvar_num(g_menu_active))
                return 
PLUGIN_CONTINUE
            
            
if(CurrentRound >= 3)
            {
                
Showrod(player);
            }
        }
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
Event_RoundRestart()
{
    
CurrentRound=0;
}

public 
hook_death()
{
   
// Killer id
   
nKiller read_data(1)
   
   if ( (
read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      
nHp_add get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      
nHp_add get_pcvar_num (health_add)
   
nHp_max get_pcvar_num (health_max)
   
// Updating Killer HP
   
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   
nKiller_hp get_user_health(nKiller)
   
nKiller_hp += nHp_add
   
// Maximum HP check
   
if (nKiller_hp nHp_maxnKiller_hp nHp_max
   set_user_health
(nKillernKiller_hp)
   
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
   
set_hudmessage(02550, -1.00.1501.01.00.10.1, -1)
   
show_hudmessage(nKiller"Healed +%d hp"nHp_add)
   
// Screen fading
   
message_begin(MSG_ONEget_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   
write_short(1<<10)
   
write_short(1<<10)
   
write_short(0x0000)
   
write_byte(0)
   
write_byte(0)
   
write_byte(200)
   
write_byte(75)
   
message_end()
 
}

public 
Showrod(id) {
    
show_menu(idKeysrod"Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1"rod"// Display menu
}
public 
Pressedrod(idkey) {
    
/* Menu:
    * VIP Menu
    * 1. Get M4A1+Deagle
    * 2. Get AK47+Deagle
    * 0. Exit
    */
    
switch (key) {
        case 
0: { 
            if (
user_has_weapon(idCSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                
HasC4[id] = true;
            else
                
HasC4[id] = false;
            
            
strip_user_weapons (id)
            
give_item(id,"weapon_m4a1")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"ammo_556nato")
            
give_item(id,"weapon_deagle")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"weapon_knife")
            
give_item(id,"weapon_hegrenade")
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_smokegrenade");
            
give_item(id"item_assaultsuit");
            
give_item(id"item_thighpack");
            
client_print(idprint_center"You Taked Free M4A1 and Deagle")
            
            if (
HasC4[id])
            {
                
give_item(id"weapon_c4");
                
cs_set_user_plantid );
            }
            }
        case 
1: { 
            if (
user_has_weapon(idCSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                
HasC4[id] = true;
            else
                
HasC4[id] = false;
            
            
strip_user_weapons (id)
            
give_item(id,"weapon_ak47")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"ammo_762nato")
            
give_item(id,"weapon_deagle")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"ammo_50ae")
            
give_item(id,"weapon_knife")
            
give_item(id,"weapon_hegrenade")
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_flashbang");
            
give_item(id"weapon_smokegrenade");
            
give_item(id"item_assaultsuit");
            
give_item(id"item_thighpack");
            
client_print(idprint_center"You Taked Free AK47 and Deagle")
            
            if (
HasC4[id])
            {
                
give_item(id"weapon_c4");
                
cs_set_user_plantid );
            }
            }
        case 
9: {             
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
HandleCmd(id){
    if (!
get_pcvar_num(g_awp_active))
      return 
PLUGIN_CONTINUE
    
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H
        return 
PLUGIN_CONTINUE
    client_print
(idprint_center"Sniper's Only For VIP's")
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
ShowMotd(id)
{
 
show_motd(id"vip.txt")
}
public 
client_authorized(id)
{
 
set_task(30.0"PrintText" ,id)
}
public 
PrintText(id)
{
 
client_print(idprint_chat"[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
}

public 
handle_say(id) {
    new 
said[192]
    
read_args(said,192)
    if( ( 
containi(said"who") != -&& containi(said"admin") != -) || contain(said"/vips") != -)
        
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
print_adminlist(user
{
    new 
adminnames[33][32]
    new 
message[256]
    new 
contactinfo[256], contact[112]
    new 
idcountxlen
    
    
for(id id <= maxplayers id++)
        if(
is_user_connected(id))
            if(
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                
get_user_name(idadminnames[count++], 31)

    
len format(message255"%s VIP ONLINE: ",COLOR)
    if(
count 0) {
        for(
count x++) {
            
len += format(message[len], 255-len"%s%s "adminnames[x], < (count-1) ? ", ":"")
            if(
len 96 ) {
                
print_message(usermessage)
                
len format(message255"%s ",COLOR)
            }
        }
        
print_message(usermessage)
    }
    else {
        
len += format(message[len], 255-len"No VIP online.")
        
print_message(usermessage)
    }
    
    
get_cvar_string("amx_contactinfo"contact63)
    if(
contact[0])  {
        
format(contactinfo111"%s Contact Server Admin -- %s"COLORcontact)
        
print_message(usercontactinfo)
    }
}

print_message(idmsg[]) {
    
message_begin(MSG_ONEgmsgSayText, {0,0,0}, id);} 


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 13:09:17 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. kvě 2019 13:25:24
Příspěvky: 8
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Prekopíroval som celé .sma čo si mi tu dal... vytvoril som zložky ct_vip a t_cip v models/player a do nich vložil skiny ktoré som pomenoval ct_vip.mdl , t_vip.mdl a furt to nejde...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 14:58:56 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2015 12:26:12
Příspěvky: 50
Poděkoval: 8 x
Obdržel poděkování: 1 x
Spoiler:
Kód:
#define DAMAGE_RECIEVED
#define VIP ADMIN_LEVEL_H  //Môžeš si to zmenit na hocijaký level
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpd
, mkb, mhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_awp_active
new g_menu_active
new CurrentRound
new bool
:HasC4[33]
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
    register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
    mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
    mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
    mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
    health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
    health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
    health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
    g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
    g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
    register_event("Damage","Damage","b")
    register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
    register_clcmd("awp","HandleCmd")
        register_clcmd("sg550","HandleCmd")
        register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
    register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
    maxplayers = get_maxplayers()
    gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
    register_clcmd("say", "handle_say")
    register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
    register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
    register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
    register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
    g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif    
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ct_model)
   precache_model(t_model)
}
public client_spawn(id)
{
   if(get_user_flags(id) & VIP)
   {
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
         cs_set_user_model(id, t_model)
      else
         cs_set_user_model
(id, ct_model)
      }
   } 
public on_damage
(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
    if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new damage = read_data(2)

        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
        ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
    if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
    {
        new damage = read_data(2)
#endif
        set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
        ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
    }
}

public Damage(id)
{
    new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
    
{
        new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
        cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public death_msg()
{
    if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public LogEvent_RoundStart()
{
    CurrentRound++;
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            give_item(player, "weapon_hegrenade")
            give_item(player, "weapon_flashbang")
            give_item(player, "weapon_flashbang")
            give_item(player, "weapon_smokegrenade")
            give_item(player, "item_assaultsuit")
            give_item(player, "item_thighpack")
            
            if 
(!get_pcvar_num(g_menu_active))
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            if
(CurrentRound >= 3)
            {
                Showrod(player);
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public Event_RoundRestart()
{
    CurrentRound=0;
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if 
( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add 
= get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   
// Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health
(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

public Showrod(id) {
    show_menu(id, Keysrod, "Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1, "rod") // Display menu
}
public Pressedrod(id, key) {
    /* Menu:
    * VIP Menu
    * 1. Get M4A1+Deagle
    * 2. Get AK47+Deagle
    * 0. Exit
    */
    switch (key) {
        case 0: { 
            if 
(user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4
[id] = false;
            
            strip_user_weapons 
(id)
            give_item(id,"weapon_m4a1")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            give_item(id,"weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            client_print(id, print_center, "You Taked Free M4A1 and Deagle")
            
            if 
(HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
            }
        case 1: { 
            if 
(user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4
[id] = false;
            
            strip_user_weapons 
(id)
            give_item(id,"weapon_ak47")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            give_item(id,"weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            client_print(id, print_center, "You Taked Free AK47 and Deagle")
            
            if 
(HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
            }
        case 9: {             
        
}
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public HandleCmd(id){
    if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
      return PLUGIN_CONTINUE
    if
(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) 
        return PLUGIN_CONTINUE
    client_print
(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMotd(id)
{
 show_motd(id, "vip.txt")
}
public client_authorized(id)
{
 set_task(30.0, "PrintText" ,id)
}
public PrintText(id)
{
 client_print(id, print_chat, "[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
}

public handle_say(id) {
    new said[192]
    read_args(said,192)
    if( ( containi(said, "who") != -&& containi(said, "admin") != -) || contain(said, "/vips") != -)
        set_task(0.1,"print_adminlist",id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user) 
{
    new adminnames[33][32]
    new message[256]
    new contactinfo[256], contact[112]
    new id, count, x, len
    
    for
(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
        if(is_user_connected(id))
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

    len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
    if(count > 0) {
        for(= 0 ; x < count ; x++) {
            len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
            if(len > 96 ) {
                print_message(user, message)
                len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
            }
        }
        print_message(user, message)
    }
    else {
        len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.")
        print_message(user, message)
    }
    
    get_cvar_string
("amx_contactinfo", contact, 63)
    if(contact[0])  {
        format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
        print_message(user, contactinfo)
    }
}

print_message(id, msg[]) {
    message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);}

Ked to nepojde tak zkus este toto
Spoiler:
Kód:
#define DAMAGE_RECIEVED
#define VIP ADMIN_LEVEL_H  //Môžeš si to zmenit na hocijaký level
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
new mpd
, mkb, mhb
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new g_awp_active
new g_menu_active
new CurrentRound
new bool
:HasC4[33]
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
    register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
    mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
    mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
    mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
    health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
    health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
    health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
    g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
    g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
    register_event("Damage","Damage","b")
    register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
    register_clcmd("awp","HandleCmd")
        register_clcmd("sg550","HandleCmd")
        register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
    register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
    maxplayers = get_maxplayers()
    gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
    register_clcmd("say", "handle_say")
    register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
    register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
    register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
    register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
    g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
    g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif    
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ct_model)
   precache_model(t_model)
}

public on_damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
    // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
    if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new damage = read_data(2)

        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
        ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
    if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
    {
        new damage = read_data(2)
#endif
        set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
        ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
    }
}

public Damage(id)
{
    new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
    
{
        new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
        cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public death_msg()
{
    if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public LogEvent_RoundStart()
{
    CurrentRound++;
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
      if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T)
         cs_set_user_model(player, t_model)
      else
         cs_set_user_model
(player, ct_model)
            give_item(player, "weapon_hegrenade")
            give_item(player, "weapon_flashbang")
            give_item(player, "weapon_flashbang")
            give_item(player, "weapon_smokegrenade")
            give_item(player, "item_assaultsuit")
            give_item(player, "item_thighpack")
            
            if 
(!get_pcvar_num(g_menu_active))
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            if
(CurrentRound >= 3)
            {
                Showrod(player);
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public Event_RoundRestart()
{
    CurrentRound=0;
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if 
( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add 
= get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   
// Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health
(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

public Showrod(id) {
    show_menu(id, Keysrod, "Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1, "rod") // Display menu
}
public Pressedrod(id, key) {
    /* Menu:
    * VIP Menu
    * 1. Get M4A1+Deagle
    * 2. Get AK47+Deagle
    * 0. Exit
    */
    switch (key) {
        case 0: { 
            if 
(user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4
[id] = false;
            
            strip_user_weapons 
(id)
            give_item(id,"weapon_m4a1")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"ammo_556nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            give_item(id,"weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            client_print(id, print_center, "You Taked Free M4A1 and Deagle")
            
            if 
(HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
            }
        case 1: { 
            if 
(user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4
[id] = false;
            
            strip_user_weapons 
(id)
            give_item(id,"weapon_ak47")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"ammo_762nato")
            give_item(id,"weapon_deagle")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"ammo_50ae")
            give_item(id,"weapon_knife")
            give_item(id,"weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            give_item(id, "item_assaultsuit");
            give_item(id, "item_thighpack");
            client_print(id, print_center, "You Taked Free AK47 and Deagle")
            
            if 
(HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
            }
        case 9: {             
        
}
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public HandleCmd(id){
    if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
      return PLUGIN_CONTINUE
    if
(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) 
        return PLUGIN_CONTINUE
    client_print
(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowMotd(id)
{
 show_motd(id, "vip.txt")
}
public client_authorized(id)
{
 set_task(30.0, "PrintText" ,id)
}
public PrintText(id)
{
 client_print(id, print_chat, "[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
}

public handle_say(id) {
    new said[192]
    read_args(said,192)
    if( ( containi(said, "who") != -&& containi(said, "admin") != -) || contain(said, "/vips") != -)
        set_task(0.1,"print_adminlist",id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user) 
{
    new adminnames[33][32]
    new message[256]
    new contactinfo[256], contact[112]
    new id, count, x, len
    
    for
(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
        if(is_user_connected(id))
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

    len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
    if(count > 0) {
        for(= 0 ; x < count ; x++) {
            len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
            if(len > 96 ) {
                print_message(user, message)
                len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
            }
        }
        print_message(user, message)
    }
    else {
        len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.")
        print_message(user, message)
    }
    
    get_cvar_string
("amx_contactinfo", contact, 63)
    if(contact[0])  {
        format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
        print_message(user, contactinfo)
    }
}

print_message(id, msg[]) {
    message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);}


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 15:35:30 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. kvě 2019 13:25:24
Příspěvky: 8
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
v týchto riadkoch
precache_model(ct_model)
precache_model(t_model)
}
public client_spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & VIP)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
cs_set_user_model(id, t_model)
else
cs_set_user_model(id, ct_model)
mám prepísať t_model aj ct_model všade na názov modelu ? napr ak mám ct_vip.mdl tak tam mám dať miesto ct_model toto ct_vip ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 15:38:27 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. bře 2015 12:26:12
Příspěvky: 50
Poděkoval: 8 x
Obdržel poděkování: 1 x
ne,
ked chces mat ine meno modelov prepis to hore kde mas
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT
čojaviem na
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_portal.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_portal.mdl" //Cesta k modelu postavy TT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: VIP Skin
PříspěvekNapsal: ned 12. kvě 2019 16:06:28 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09. kvě 2019 13:25:24
Příspěvky: 8
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
david5503 píše:
ne,
ked chces mat ine meno modelov prepis to hore kde mas
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_vip.mdl" //Cesta k modelu postavy TT
čojaviem na
new const ct_model[] = "models/player/ct_vip/ct_portal.mdl" //Cesta k modelu postavy CT
new const t_model[] = "models/player/t_vip/t_portal.mdl" //Cesta k modelu postavy TT


každopádne som to vyskúšal prekopírovať, cestu mám napísanú správne a ajtak tie modely VIP nefunguju...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist