AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Efekty
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 19:45:36 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: úte 31. črc 2018 18:16:48
Příspěvky: 268
Poděkoval: 28 x
Obdržel poděkování: 10 x
zdravím, v konzoly mi hlásí tahle chyba a nevím si s ní rady.. Tak tu žádám o pomoc.

Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "basebuilder65.amxx")
[AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
[AMXX] [0] basebuilder65.sma::Zariche_efekt (line 5030)

Spoiler:
Kód:
public Aura_efekt( id )
{
   new players[32], num
   get_players(players, num);
   
   new shakeAmplitude = __FixedUnsigned16(SHAKE_AMPLITUDE, 1<<12)
   new shakeDuration  = __FixedUnsigned16(SHAKE_DURATION, 1<<12)
   new shakeFrequency = __FixedUnsigned16(SHAKE_FREQUENCY, 1<<8)
   
   for(--num; num>=0; num--)
   {
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgShake, .player = players[num])
      {
         write_short( shakeAmplitude ); // shake amount.
         write_short( shakeDuration );   // shake lasts this long.
         write_short( shakeFrequency ); // shake noise frequency.
      }
      message_end();
      
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, players[num]);
      {
         write_short(4096*11);    // Duration
         write_short(4);    // Hold time 4096*2
         write_short(4096);    // Fade type
         write_byte(255);        // Red
         write_byte(255);        // Green
         write_byte(0);        // Blue
         write_byte(190);    // Alpha
      }
      message_end();
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

A chtěl bych se zeptat, čím musím nahradit "== 1" aby že když má 1 a více.. aby to stále odečítalo.
Kód:
if( !( is_user_alive( g_victim ) ) && buildban[ g_victim ] == 1  )
{   
   buildban[ g_victim ] -= 1
}

_________________
BaseBuilder = 50% Obrázek

ObrázekObrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Efekty
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 20:27:03 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2583
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 38 x
Obdržel poděkování: 283 x
S tou message, v originál BB s padaním ktoré som spravil pre "GlobalZera" za jeho "delgaming" som dával ako:

Kód:
public ScreenFade_Apokalypsa(id)
{
    new 
players[32], num
    get_players
(playersnum);
    
    new 
shakeAmplitude __FixedUnsigned16(SHAKE_AMPLITUDE1<<12)
    new 
shakeDuration  __FixedUnsigned16(SHAKE_DURATION1<<12)
    new 
shakeFrequency __FixedUnsigned16(SHAKE_FREQUENCY1<<8)
    
    for(--
numnum>=0num--)
    {
        
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEgmsgShake, .player players[num])
        {
            
write_shortshakeAmplitude ); // shake amount.
            
write_shortshakeDuration );   // shake lasts this long.
            
write_shortshakeFrequency ); // shake noise frequency.
        
}
        
message_end();
        
        
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEgmsgScreenFade, {0,0,0}, players[num]);
        {
            
write_short(4096*10);    // Duration
            
write_short(4);    // Hold time 4096*2
            
write_short(4096);    // Fade type
            
write_byte(0);        // Red
            
write_byte(0);        // Green
            
write_byte(0);        // Blue
            
write_byte(255);    // Alpha
        
}
        
message_end();
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

__FixedUnsigned16(Float:flValueiScale)
{
    new 
iOutput;

    
iOutput floatround(flValue iScale)

    if ( 
iOutput )
        
iOutput 0

    
if ( iOutput 0xFFFF )
        
iOutput 0xFFFF
    
    
return iOutput
}   


Keď už dávaš error log tak uveď ktorý riadok je v tvojom plugine pre lepšie hľadanie príčiny.

To druhé asi takto?

Kód:
buildbang_victim ] >= 1

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.
My life path has ended up with AMXX as I am tired and retired of it. Thank you community for your positive/negative feedbacks and wish you all the best. *HI*


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Efekty
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 20:57:44 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: úte 31. črc 2018 18:16:48
Příspěvky: 268
Poděkoval: 28 x
Obdržel poděkování: 10 x
Stále to píše, takhle jsem to tam dal a chybu hlásí tady
Kód:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgShake, .player = players[num])


Spoiler:
Kód:
public Zariche_efekt( id )
{
   new players[32], num
   get_players(players, num);
   
   new shakeAmplitude = __FixedUnsigned16(SHAKE_AMPLITUDE, 1<<12)
   new shakeDuration  = __FixedUnsigned16(SHAKE_DURATION, 1<<12)
   new shakeFrequency = __FixedUnsigned16(SHAKE_FREQUENCY, 1<<8)
   
   for(--num; num>=0; num--)
   {
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgShake, .player = players[num])
      {
         write_short( shakeAmplitude ); // shake amount.
         write_short( shakeDuration );   // shake lasts this long.
         write_short( shakeFrequency ); // shake noise frequency.
      }
      message_end();
       
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, players[num]);
      {
         write_short(4096*10);    // Duration
         write_short(4);    // Hold time 4096*2
         write_short(4096);    // Fade type
         write_byte(255);        // Red
         write_byte(0);        // Green
         write_byte(0);        // Blue
         write_byte(255);    // Alpha
      }
      message_end();
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}


a ten buildban funguje díky

_________________
BaseBuilder = 50% Obrázek

ObrázekObrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Efekty
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 22:25:59 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2583
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 38 x
Obdržel poděkování: 283 x
Nad public_init pod includy:

#define SHAKE_AMPLITUDE 15.0 // max = 16.0
#define SHAKE_DURATION 4.0 // max = 16.0
#define SHAKE_FREQUENCY 100.0 // max = 256.0

new gmsgShake;
new gmsgScreenFade;

Do public_init:

gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.
My life path has ended up with AMXX as I am tired and retired of it. Thank you community for your positive/negative feedbacks and wish you all the best. *HI*


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Efekty
PříspěvekNapsal: úte 11. pro 2018 18:51:55 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: úte 31. črc 2018 18:16:48
Příspěvky: 268
Poděkoval: 28 x
Obdržel poděkování: 10 x
Hrozně moc děkuji! Můžete lock

_________________
BaseBuilder = 50% Obrázek

ObrázekObrázek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist