AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: úte 22. srp 2017 18:16:28 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. led 2014 17:27:52
Příspěvky: 22
Poděkoval: 7 x
Obdržel poděkování: 1 x
Čaute,
našiel som plugin na zmenu modelov zbraní, ale je tam chyba. Cez menu sa modely zmenia, ale keď ich chcem vypnúť, tak už to nejde. Vie mi niekto pomôcť?
Vopred ďakujem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: úte 29. srp 2017 18:40:43 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. led 2014 17:27:52
Příspěvky: 22
Poděkoval: 7 x
Obdržel poděkování: 1 x
Neaktívne, kód som zmazal, môžete lock..


Naposledy upravil peter985 dne úte 29. srp 2017 22:25:16, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: úte 29. srp 2017 19:49:13 
Offline
AMXX Junior Member
AMXX Junior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 324
Poděkoval: 20 x
Obdržel poděkování: 42 x
ak to sem znova pridas tak ti to pozriem

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: úte 29. srp 2017 22:14:56 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. led 2014 17:27:52
Příspěvky: 22
Poděkoval: 7 x
Obdržel poděkování: 1 x
Ak by si bol ochotný, tu je kód :-D

Spoiler:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const default1[] = "models/v_ak47.mdl"
new const default2[] = "models/v_m4a1.mdl"
new const default3[] = "models/v_awp.mdl"
new const default4[] = "models/v_deagle.mdl"

new const changed1[] = "models/zbrane/v_ak47.mdl"
new const changed2[] = "models/zbrane/v_m4a1.mdl"
new const changed3[] = "models/zbrane/v_awp.mdl"
new const changed4[] = "models/zbrane/v_deagle.mdl"

new bool:classic[33]
new bool:changed[33]
new bool:gSkins[33]

new const WEAPONENTNAMES[ ][ ] = 
{
    "weapon_m4a1", "weapon_deagle", "weapon_awp", "weapon_ak47"
}

public plugin_precache() 
{ 
    precache_model
(changed1)
    precache_model(changed2)
    precache_model(changed3) 
    precache_model
(changed4)
}
 

public plugin_init
()
{
    register_plugin("Skiny", "1.0", "AUTHOR");
    register_clcmd("say /skins", "myMenu");
    for( new i = 0; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++ )
        if( WEAPONENTNAMES[ i ][ 0 ] ) RegisterHam( Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[ i ], "ham_Item_Deploy_Post", 1 );        
}

public ham_Item_Deploy_Post( weapon_ent )
{
    static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner( weapon_ent );
    
    if
( !pev_valid( id ) )
        return;
        
    static weaponid
; weaponid = cs_get_weapon_id( weapon_ent );
    
    replace_weapon_models
( id, weaponid );
}
public client_putinserver(id)
{
    classic[id] = true
    changed
[id] = false
    gSkins
[id] = false
}
public myMenu(id)
{
    static item[64]
    
    new menu 
= menu_create("Skiny", "mh_MyMenu");
    
    if
(gSkins[id])
    {
        formatex(item, charsmax(item), "\yZAPNUTE")
        menu_additem(menu, item, "1", 0)
    }
    else
    
{
        formatex(item, charsmax(item), "\rVYPNUTE")
        menu_additem(menu, item, "1", 0)
    }
    
    menu_setprop
(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")
    menu_display(id, menu, 0)
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    
}

    new command[6], name[64], access, callback;

    menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
    switch(item)
    {
        case 0: 
        
{
            if(gSkins[id])
            {
                if(!classic[id])
                {
                    classic[id] = true
                    changed
[id] = false
                    ChatColor
(id, "!gINFO:!y Skiny zbrani vypnute.", name);
                    new weapon_ent; weapon_ent = fm_cs_get_current_weapon_ent(id);
                    if(pev_valid(weapon_ent))
                        replace_weapon_models(id, cs_get_weapon_id(weapon_ent));
                }
            }
            else
            
{
                if(!changed[id])
                {
                    classic[id] = false
                    changed
[id] = true
                    ChatColor
(id, "!gINFO:!y Skiny zbrani zapnute.", name);
                    new weapon_ent; weapon_ent = fm_cs_get_current_weapon_ent(id);
                    if(pev_valid(weapon_ent))
                        replace_weapon_models(id, cs_get_weapon_id(weapon_ent));
                }
            }
        }
    }
    myMenu(id)

    return PLUGIN_HANDLED;
}
replace_weapon_models( id, weaponid )
{
    if( !is_user_connected(id) )
        return;
    if(gSkins[id])
    {
        if(classic[id])
        {
            switch(weaponid)
            {
                case CSW_AK47:
                {
                
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, default1)
                }
                case CSW_M4A1:
                {
                
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, default2)
                }
                case CSW_AWP:
                {
                
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, default3)
                }
                case CSW_DEAGLE:
                {
                
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, default4)
                }
            }
        }
    }
    else
    
{
        if(changed[id])
        {
            switch( weaponid )
            {
                case CSW_AK47:
                {
            
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, changed1)
                }
                case CSW_M4A1:
                {
            
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, changed2)
                }
                case CSW_AWP:
                {
            
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, changed3)
                }
                case CSW_DEAGLE:
                {
            
                    set_pev
(id, pev_viewmodel2, changed4)
                }
            }
        }
    }
}

stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
{
    if(pev_valid(id) != 2)
        return -1
    
    return get_pdata_cbase
(id, 373, 5)
}

stock fm_cs_get_weapon_ent_owner( ent )
{
    if(pev_valid(ent) != 2)
        return -1
    
    return get_pdata_cbase
(ent, 41, 4)
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, 190, input, 3)
    
    replace_all
(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
    replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // Team Color
    replace_all(msg, 190, "!team2", "^0") // Team2 Color
    
    if
(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    {
        for(new i = 0; i < count; i++)
        {
            if(is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                write_byte(players[i])
                write_string(msg)
                message_end()
            }
        }
    }
}
 


E: Kód daný do spoileru.


Naposledy upravil peter985 dne stř 30. srp 2017 12:54:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: stř 30. srp 2017 6:56:30 
Offline
AMXX Junior Member
AMXX Junior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 324
Poděkoval: 20 x
Obdržel poděkování: 42 x
malo by to ísť :D, poslal som to cez súbor, pretože som to aj riadkoval :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: stř 30. srp 2017 12:55:45 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. led 2014 17:27:52
Příspěvky: 22
Poděkoval: 7 x
Obdržel poděkování: 1 x
Funguje, super, Ďakujem moc :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: stř 30. srp 2017 19:48:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 26. pro 2013 12:07:55
Příspěvky: 912
Bydliště: Slovensko - Banská Bystrica
Poděkoval: 5 x
Obdržel poděkování: 166 x
Takže vyriešené ?

_________________
Obrázek

>Pravidlá fóra<


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zmena modelov zbrani
PříspěvekNapsal: stř 30. srp 2017 21:51:46 
Offline
AMXX Lama
AMXX Lama
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. led 2014 17:27:52
Příspěvky: 22
Poděkoval: 7 x
Obdržel poděkování: 1 x
Áno, môžeš lock, ďakujem


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007-2016 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist