AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: čtv 23. čer 2011 19:41:38 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14. úno 2011 18:21:45
Příspěvky: 175
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 4 x
Nech sa páči ale neskúšal som :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Obrázek
Ak viem rád pomôžem ;)

BIG THANK´S TO BAFAK!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 4:55:49 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: úte 14. čer 2011 11:53:00
Příspěvky: 597
Bydliště: Slovensko
Poděkoval: 11 x
Obdržel poděkování: 54 x
ĎAKUJEM a golden AK47 môže kúpiť aj CT či iba TE?

EDIT// je tu jedná dobrá správa a druhá zlá správa :D Dobrá správa že to ide aj pre CT aj pre TE ale Zlá správa je že to kúpi aj ADMIN aj nor. hráč a ja by som to chcel len pre ADMINOV.

_________________
Predám všetko možné (modifikácie, témy, skripty, steam, pluginy a módy) a tiež zákazky - http://www.amxmodx.cz/viewtopic.php?f=79&p=34974#p34974

STÁLE AKTUÁLNA ponuka ! (2017)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 7:55:40 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14. úno 2011 18:21:45
Příspěvky: 175
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 4 x
Prídem zo školy neviem kde som spravil chybu pozriem sa na to :)

_________________
Obrázek
Ak viem rád pomôžem ;)

BIG THANK´S TO BAFAK!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 8:17:28 
Offline
AMXX Noob
AMXX Noob
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. úno 2011 15:28:34
Příspěvky: 115
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 6 x
Kód:
/* AMX Mod script
*
* (c) 2009, AlejandroSk
* This file is provided as is (no warranties).
*
*/



#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "5")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
   cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "6000")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
   register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
   register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AK_V_MODEL)
   precache_model(AK_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAk[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAk(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Ak 47 You need to be alive / vip!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_ak47")
      g_HasAk[id] = true
   }
   
   if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
   {   
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] Nemas prava na kupenie GoldenAK!")
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden Ak 47. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player)
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_ak47")
   g_HasAk[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Tak určitě


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 10:33:36 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: úte 14. čer 2011 11:53:00
Příspěvky: 597
Bydliště: Slovensko
Poděkoval: 11 x
Obdržel poděkování: 54 x
píše 1 chybu v kompilovaní + keď napíšem do chatu /goldenak tak napíše že musím byť nažive a pri tom som nažive

_________________
Predám všetko možné (modifikácie, témy, skripty, steam, pluginy a módy) a tiež zákazky - http://www.amxmodx.cz/viewtopic.php?f=79&p=34974#p34974

STÁLE AKTUÁLNA ponuka ! (2017)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 10:43:55 
Offline
AMXX Noob
AMXX Noob
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. úno 2011 15:28:34
Příspěvky: 115
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 6 x
Muj fail
if(user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) ------- if (!is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

_________________
Tak určitě


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 12:23:00 
Offline
AMXX Podpora
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:10
Příspěvky: 449
Poděkoval: 5 x
Obdržel poděkování: 36 x
koukám že Vás mám stále co učit
Kód:

public CmdBuyAk
(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
    {
        client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Ak 47 You need to be alive!")
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {    
        client_print
(id,print_chat, "[AMXX] Nemas prava na kupenie GoldenAK!")
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    new money = cs_get_user_money(id)
    
    if 
(money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
    {
        cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
        give_item(id, "weapon_ak47")
        g_HasAk[id] = true
    
}
    else
    
{
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden Ak 47. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
 

_________________
Pawn Scripting i na zakázky - info PM*

Nevíte si rady? Stačí se zeptat!


Blíží se změna...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: pát 24. čer 2011 15:10:29 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: úte 14. čer 2011 11:53:00
Příspěvky: 597
Bydliště: Slovensko
Poděkoval: 11 x
Obdržel poděkování: 54 x
jj to máš :d ale nie , robím si prdel

_________________
Predám všetko možné (modifikácie, témy, skripty, steam, pluginy a módy) a tiež zákazky - http://www.amxmodx.cz/viewtopic.php?f=79&p=34974#p34974

STÁLE AKTUÁLNA ponuka ! (2017)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2011 7:26:28 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. črc 2011 21:46:16
Příspěvky: 6
Poděkoval: 1 x
Obdržel poděkování: 0 x
Chci se zeptat, jestli je možný střílet to zlatě (myslím, že to jsou traily) i s dualkama a modře? Dualky by byly přepracovaný jako model.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Golden AK 47 (AlejandroSk)
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2011 11:50:26 
Offline
AMXX Podpora
Uživatelský avatar

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:10
Příspěvky: 449
Poděkoval: 5 x
Obdržel poděkování: 36 x
Pokud si to dokážeš upravit tak ano.

_________________
Pawn Scripting i na zakázky - info PM*

Nevíte si rady? Stačí se zeptat!


Blíží se změna...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist