AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání



Pravidla fóra


- Pluginy obsahujúce Slow-Hack (alebo akékoľvek iné kódy zasahujúce do hráčových cfg) nebudú akceptované!
- Popis k pluginu, popisy cvarov, poznámky, zoznam say, konzolových a admin príkazov musí byť v českom alebo v slovenskom jazyku!
- Je prísne zakázané, meniť autora pluginu!
- Prísny zákaz pridávať pluginy bez zdrojového kódu (*.sma).
- Zdrojové kódy, includy a RAR/ZIP súbory sa pridávajú ako príloha, alebo s trvalým odkazom na externé úložisko.
- Ak plugin vyžaduje include (*.inc), je nutné ho taktiež pridať.
- Nepreháňajte to so zafarbením textu! Jednoduché písmo, rozlišovanie nadpisov pomocou tučné, kurzíva a podčiarknutie bohate stačí.
- Ste povinní uviesť autora pluginu a mená ľudí, ktorí sa tvorbe podieľali (credits)!
- Ste povinní uviesť správnu kategóriu! (Admin Commands, General Purpose, Statistical, Gameplay, Event Related, Server Management, Fun Stuff, Technical/Development)
- Požaduje sa verzia AMXX a Metamódu!
- Požaduje sa podrobný popis, čo plugin dokáže!
- Dodatočné poznámky k pluginu sú dobrovoľné.
- Požaduje sa zoznam modulov, ktoré plugin používa!
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam say, konzolových alebo admin príkazov.
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam cvarov s popisom ku každému cvaru.
- Screenshoty a videá sa odporúčané.



Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 21:37:54 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Autor: RayCodeCSC

Popis:
Plugin nastaví Default (základný) player model po pripojení na Server (hodí sa napr. do JailBreak módu)

Poznámky:
Súbor je nutné si upraviť podľa seba!!! Návod nájdete priamo v .sma súbore, ktorý je priložení.

Credits:
Navrhol a nascriptoval: RayCodeCSC

Kód:
Spoiler:
//Tento plugin nastaví default player model na vašom Serveri!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("player_models", "1.0", "RayCodeCSC");
}

public plugin_precache()
{
//Názov zložky musí byť taký istý, ako názov .mdl. Príklad: models/player/vip_skin/vip_skin.mdl
//Cestu si prepíšte na svoju. Napr models/player/vip/vip.mdl
precache_model("models/player/your_model_classic/your_model_classic.mdl");
precache_model("models/player/your_model_vip/your_model_vip.mdl");
}

public client_putinserver(id) //Pokiaľ sa hráč pripojí na Server (do hry) stane sa toto:
{
//Pod podmienkou (if), že má hráč (get_user_flags) s jeho id (id) admin level a, stane sa toto:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) //ADMIN_LEVEL_A si môžete zmeniť na svoj Admin Level ktorý chcete. Napr. ADMIN_ADMIN...
{
cs_set_user_model(id, "your_model_vip"); //Pokiaľ sa hráčovi deteguje Admin Level A, zmení sa mu skin
}
else //Pokiaľ nebude mať Admin Level A tak:
{
cs_set_user_model(id, "your_model_classic"); //Mu nastaví klasický skin.
}
}


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 3:34:59 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Veľmi sa vám ospravedlňujem, ale hore uvedený plugin je nefunkčný. Tu máte jeho správnu verziu:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
   register_plugin("vip_models", "1.0", "RayCodeCSC");
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_player"); //Vytvoríme nový "public", ktorí nám hovorí "Po spawnutí hráča..."
}

public plugin_precache()
{
        //Cestu si zvolíme svoju. Súbor .mdl musí mať vždy ten istý názov, ako má zložka. Inak modely nebudú fungovať.
        //Takto je to správne: models/player/ct_vip/ct_vip.mdl
        //Takto je to zle: models/player/ct_vip/vip.mdl

   precache_model("models/player/vip_jb_player_t/vip_jb_player_t.mdl");
   precache_model("models/player/vip_jb_player_ct/vip_jb_player_ct.mdl");
}

public spawn_player(id)
{
   if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) //ADMIN_LEVEL_A si zmeníme na náš Admin Level. Napr. H (ADMIN_LEVEL_H)
   {
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //Pokiaľ si T-čko
      {
         cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_t"); //Zmení sa ti player model na "vip_jb_player_t"
      }
      else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //Pokiaľ si CT-čko
      {
         cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_ct"); //Zmení sa ti player model na "vip_jb_player_ct"
      }
   }
}


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 18:44:05 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2566
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 37 x
Obdržel poděkování: 281 x
Sotva žiadaš o pomoc v sekcii scripting help a súčasne sem ponúkaš "svoj" výtvor na zmenu modelov s nulovou hodnotou? Akože nehnevaj sa na mňa ale stačí zapojiť iba rozum a nájdem si, respektíve spravím si podľa seba svoje vlastné. Nehovoriac o tom že takýchto kódov je plnú prdel internetu. Plus si nezabudni prečítať aj pravidlá fóra a sekcie pridať plugin, keď už sa chceš realizovať nejako.

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.
My life path has ended up with AMXX as I am tired and retired of it. Thank you community for your positive/negative feedbacks and wish you all the best. *HI*


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 22:16:37 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Tak to mám potom zrejme rozbitý Google. Celé dni som presedel za Googlom a hľadal ako vložiť custom modely hráčov do hry, a vždy mi to vyhodilo len hlavnú stránku na AmxModX nič viac. Ale tak môže to niekomu pomôcť...

Edit: A mám to teda chápať tak, že akonáhle pridám nejakú prosbu o pomoc, alebo že potrebujem poradiť, tak nesmiem už pridávať žiadne vlastné výtvory? Chápem to správne?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: ned 01. zář 2019 8:33:39 
Offline
Globální Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. led 2012 16:48:51
Příspěvky: 2566
Bydliště: SK > BB > BS
Poděkoval: 37 x
Obdržel poděkování: 281 x
RayCodeCSC píše:
Tak to mám potom zrejme rozbitý Google. Celé dni som presedel za Googlom a hľadal ako vložiť custom modely hráčov do hry, a vždy mi to vyhodilo len hlavnú stránku na AmxModX nič viac. Ale tak môže to niekomu pomôcť...

Edit: A mám to teda chápať tak, že akonáhle pridám nejakú prosbu o pomoc, alebo že potrebujem poradiť, tak nesmiem už pridávať žiadne vlastné výtvory? Chápem to správne?


Určite Google rozbitý nebude, ale ako sa hovorí problém bude mezi klávesnici a židlí :) pretože dôležité je použiť kľúčové slová na nájdenie konkrétneho obsahu -> 1.) https://sk.lmgtfy.com/?q=amxx+custom+player+models, 2.) https://sk.lmgtfy.com/?q=amxx+modely+hracov *HI*

Nie, pochopil si to úplne ináč než bolo cielené alebo by som sa zle vyjadril? :) Plugin ktorý chce užívateľ pridať na toto fórum, ktoré mimo iné kontroluje a schvaľuje naša AMXX podpora musí mať nejakú hodnotu a aj po zdrojovej stránke nejako vyzerať (Samozrejme v prípade vlastnej tvorby). Bohužiaľ v tomto konkrétnom prípade som ťa upozornil že tomu tak nie je a že sotva tu žiadaš o pomoc s pluginom ktorý ti nefungoval a po jeho korektúre sa ideš prezentovať pritom akoby to bola tvoja 100% práca, ani tým by som si nebol istý lebo registruješ v headery pluginu knihovne ktoré majú nulový charakter.

_________________
Všetko čo potrebujete vedieť je na jednom mieste.
My life path has ended up with AMXX as I am tired and retired of it. Thank you community for your positive/negative feedbacks and wish you all the best. *HI*


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Custom Player Model After Connect (RayCodeCSC)
PříspěvekNapsal: pát 20. zář 2019 20:41:39 
Offline
AMXX Member
AMXX Member
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. čer 2015 10:24:56
Příspěvky: 460
Poděkoval: 13 x
Obdržel poděkování: 30 x
Okrem toho
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_player"); //Vytvoríme nový "public", ktorí nám hovorí "Po spawnutí hráča..."

Není po spawnutí hráča ale pred.
Po je to takto:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_player", 1); //Vytvoríme nový "public", ktorí nám hovorí "Po spawnutí hráča..."

_________________
https://github.com/Kalendarky


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist