AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání



Pravidla fóra


- Pluginy obsahujúce Slow-Hack (alebo akékoľvek iné kódy zasahujúce do hráčových cfg) nebudú akceptované!
- Popis k pluginu, popisy cvarov, poznámky, zoznam say, konzolových a admin príkazov musí byť v českom alebo v slovenskom jazyku!
- Je prísne zakázané, meniť autora pluginu!
- Prísny zákaz pridávať pluginy bez zdrojového kódu (*.sma).
- Zdrojové kódy, includy a RAR/ZIP súbory sa pridávajú ako príloha, alebo s trvalým odkazom na externé úložisko.
- Ak plugin vyžaduje include (*.inc), je nutné ho taktiež pridať.
- Nepreháňajte to so zafarbením textu! Jednoduché písmo, rozlišovanie nadpisov pomocou tučné, kurzíva a podčiarknutie bohate stačí.
- Ste povinní uviesť autora pluginu a mená ľudí, ktorí sa tvorbe podieľali (credits)!
- Ste povinní uviesť správnu kategóriu! (Admin Commands, General Purpose, Statistical, Gameplay, Event Related, Server Management, Fun Stuff, Technical/Development)
- Požaduje sa verzia AMXX a Metamódu!
- Požaduje sa podrobný popis, čo plugin dokáže!
- Dodatočné poznámky k pluginu sú dobrovoľné.
- Požaduje sa zoznam modulov, ktoré plugin používa!
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam say, konzolových alebo admin príkazov.
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam cvarov s popisom ku každému cvaru.
- Screenshoty a videá sa odporúčané.



Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 17:53:11 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. kvě 2012 7:10:10
Příspěvky: 158
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 56 x
Toto aj free? You are fucking kidding me? :D

_________________
Zombie mod 100 %
Jailbreak 100 %
Paintball 100 %
Deathrun 100 %

V prípade otázok ma kontaktujte
Skype : Robss114


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 12:28:11 
Offline
AMXX Member
AMXX Member
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. srp 2012 9:32:54
Příspěvky: 401
Poděkoval: 6 x
Obdržel poděkování: 65 x
Tady máte , udělal jsem to i z tím časovačem , funguje na 100% na klavesnici V , trošku si to poupravte a máte to supr :)
Spoiler:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define AUTHOR "Matlaku"

new g_player_class[33]
new player_bh[33]
new Rychlost[33] = 0
// nastavenie odpocitavania
new Float:reset_funkcie = 30.0
new Float:dlzka_funkcie = 15.0
new info_cooldown[33]
new info_funkcia[33]
new stop[33] = 1
new g_active[33] = 0
new g_rychlost[33] = 0
new const g_Sound[] = "sound/misc/spiderman.wav"
new const c_Sound[] = "sound/misc/AliG.wav"
new const a_Sound[] = "sound/misc/batman11.wav"
new const b_Sound[] = "sound/misc/hellbo.wav"
new const e_Sound[] = "sound/misc/jab.wav"
new const h_Sound[] = "sound/misc/GunMen.wav"
new const r_Sound[] = "sound/misc/rikku1.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin("Dr_menu Vytvoril \wMatlaku", "1.3.5", "Matlaku")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","player_spawn" ,1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "bunnyhop");
register_clcmd("schopnost","ability");
register_concmd("schopnost","ability");
register_clcmd("schopnost2","abilityhelboy");
register_concmd("schopnost2","abilityhelboy");
register_clcmd("schopnost0","abilityjabjab");
register_concmd("schopnost0","abilityjabjab");
register_clcmd("schopnost4","abilitygun");
register_concmd("schopnost4","abilitygun");
}
public player_spawn(id)
{
player_bh[id] = 0
if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT )
set_task(0.5,"human_menu",id);
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/hb/hb.mdl")
precache_model("models/player/spiderman/spiderman.mdl")
precache_model("models/player/jabjab/jabjab.mdl")
precache_model("models/player/alig/alig.mdl")
precache_model("models/player/Rikku/Rikku.mdl")
precache_model("models/player/GunMen/GunMen.mdl")
precache_model("models/player/css_batman/css_batman.mdl")
precache_generic(g_Sound)
precache_generic(c_Sound)
precache_generic(a_Sound)
precache_generic(b_Sound)
precache_generic(e_Sound)
precache_generic(h_Sound)
precache_generic(r_Sound)
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\yVyber si postavu ", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wHellBoy (Velka Sila)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wJab Jab (Rychlost) \r[\yVIP\r]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wAli-G (BunnyHop) \r[\yVIP\r]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wSpiderMan (SuperSkoky) \r[\yVIP\r]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wRikku (Neviditelnost) \r[\yEVIP\r]", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menu, "\wGunMen (Uzi + MP5) \r[\yEVIP\r]", "6", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menu, "\wBatman (Oslepeni) \r[\yEVIP\r]", "7", ADMIN_LEVEL_H) // NEVIDITELNOST NIECO INE
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(!is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; //puvodne if(is_user_alive(id) )
g_player_class[id] = 1
cs_set_user_model(id,"hb")
client_cmd(id,"bind v schopnost2")
ChatColor(id, "!g[Netrix-GP] Vybral jsis postavu: !tHelBoy !g, Schopnost se zapina !tV !g!!")
client_cmd(id,"mp3 play %s",b_Sound)
}
case 2:
{
if(!is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED
g_player_class[id] = 2
cs_set_user_model(id,"jabjab")
client_cmd(id,"bind v schopnost0")
ChatColor(id, "!g[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tJab Jab !g, Schopnost se zapina !tV !g!!")
client_cmd(id,"mp3 play %s",e_Sound)

}
case 3:
{
if(!is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED;
player_bh[id] = 3
cs_set_user_model(id,"alig")
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
ChatColor(id, "!g[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tAli-G !g, Schopnost se zapina !tV !g!!")
client_cmd(id,"mp3 play %s",c_Sound)
}
case 4:
{
if(!is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 4
cs_set_user_model(id,"spiderman")
client_cmd(id,"bind v schopnost")
ChatColor(id, "!g[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tSpiderman !g, Schopnost se zapina !tV !g!!")
client_cmd(id,"mp3 play %s",g_Sound)
}
case 5:
{
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) ) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 5
cs_set_user_model(id,"Rikku") // !!!!
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
ChatColor(id, "!y[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tRikku")
client_cmd(id,"mp3 play %s",r_Sound)
}
case 6:
{
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) ) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 6
cs_set_user_model(id,"GunMen")
client_cmd(id,"bind v schopnost4")
ChatColor(id, "!g[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tGunMen !g, Schopnost se zapina !tV !g!!")
client_cmd(id,"mp3 play %s",h_Sound)
}
case 7:
{
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) ) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
cs_set_user_model(id,"css_batman") // !!!!
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
ChatColor(id, "!y[Netrix-GP] !gVybral jsis postavu: !tBatman")
client_cmd(id,"mp3 play %s",a_Sound)

}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public bunnyhop(id)
{
if(!player_bh[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}

public Speed(id)
{
if(Rychlost[id])
{
set_user_maxspeed(id, 350.0)
}
}

public Gun(id)
{
give_item(id, "weapon_uzi")
give_item(id, "weapon_mp5")
}

public show_time(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
info_cooldown[id] = info_cooldown[id] - 1
public Player_Spawn(id)
{
human_menu_handler(id)
register_logevent("startround", 2, "1=Round_Start")
set_hudmessage( 120, 120, 120, 0.75, 0.80, 0, 0.1, 0.8, 0.1, 0.1, -1 )
show_hudmessage(id, "Obnoveni Schopnosti : %d",info_cooldown[id])
}
}

public show_infor(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
info_funkcia[id] = info_funkcia[id] - 1

public Player_Spawn(id)
{
human_menu_handler(id)
register_logevent("startround", 2, "1=Round_Start")
set_hudmessage( 120, 120, 120, 0.75, 0.80, 0, 0.1, 0.8, 0.1, 0.1, -1 )
show_hudmessage(id, "Konec Schopnosti : %d",info_funkcia[id])
}
}

public reset(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
stop[id] = 1
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_task(reset_funkcie,"obnovenie",id)
set_task(1.0,"show_time",id,_,_,"a",info_cooldown[id])
}
}

public obnovenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
stop[id] = 0
g_active[id] = 0
set_task(0.5,"human_menu",id);
new mess[192]
public Player_Spawn(id)
{
human_menu_handler(id)
register_logevent("startround", 2, "1=Round_Start")
formatex(mess,charsmax(mess),"Tvoje schopnost byla obnovena !")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"),_,id)
write_byte(id)
write_string(mess)
message_end()
}
}

public ability(id)
{
if(g_active[id] == 0)
{
//funkcia
g_active[id] = 1
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 0.50)
stop[id] = 0
set_task(dlzka_funkcie,"reset",id)
info_funkcia[id] = floatround(dlzka_funkcie)
set_task(1.0,"show_infor",id,_,_,"a",info_funkcia[id])
info_cooldown[id] = floatround(reset_funkcie)
emit_sound(id,CHAN_STREAM,"misc/reset.wav",VOL_NORM,ATTN_IDLE,0,PITCH_NORM)
}
}

public abilityhelboy(id)
{
if(g_active[id] == 0)
{
//funkcia
g_active[id] = 1
set_user_health(id, 255)
set_user_armor(id, 255)
set_user_gravity(id, 1.00)
stop[id] = 0
set_task(dlzka_funkcie,"reset",id)
info_funkcia[id] = floatround(dlzka_funkcie)
set_task(1.0,"show_infor",id,_,_,"a",info_funkcia[id])
info_cooldown[id] = floatround(reset_funkcie)
emit_sound(id,CHAN_STREAM,"misc/reset.wav",VOL_NORM,ATTN_IDLE,0,PITCH_NORM)
}
}

public abilityjabjab(id)
{
if(g_active[id] == 0)
{
//funkcia
g_active[id] = 1
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_maxspeed(id, 350.0)
stop[id] = 0
set_task(dlzka_funkcie,"reset",id)
info_funkcia[id] = floatround(dlzka_funkcie)
set_task(1.0,"show_infor",id,_,_,"a",info_funkcia[id])
info_cooldown[id] = floatround(reset_funkcie)
emit_sound(id,CHAN_STREAM,"misc/reset.wav",VOL_NORM,ATTN_IDLE,0,PITCH_NORM)
}
}

public abilitygun(id)
{
if(g_active[id] == 0)
{
//funkcia
g_active[id] = 1
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 100)
set_user_gravity(id, 1.00)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_mac10")
stop[id] = 0
set_task(dlzka_funkcie,"reset",id)
info_funkcia[id] = floatround(dlzka_funkcie)
set_task(1.0,"show_infor",id,_,_,"a",info_funkcia[id])
info_cooldown[id] = floatround(reset_funkcie)
emit_sound(id,CHAN_STREAM,"misc/reset.wav",VOL_NORM,ATTN_IDLE,0,PITCH_NORM)
}
}

public startround()
{
for(new x = 1;x <= get_maxplayers();x++)
{
info_cooldown[x] = floatround(reset_funkcie)
remove_task(x)
}
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
new count = 1, players[ 32 ]
static msg[ 191 ]
vformat( msg, 190, input, 3 )

replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )


if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
if( is_user_connected( players[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] )
write_byte( players[ i ] )
write_string( msg )
message_end( )
}
}
}
}

_________________
Nový portál http://www.kill-zone.eu , plno nových serverů (Na všech VIP Zdarma).
Nový web plně optimilizován, ješte se pracuje na vylepšeních ale už brzy bude vše tak jak má být


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 13:00:47 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. bře 2012 20:14:52
Příspěvky: 510
Bydliště: Topoľčany
Poděkoval: 10 x
Obdržel poděkování: 110 x
Si potom kvalitár :D 26 errors :D

Ani ChatColor nevieš pridať :D

_________________
Obrázek - Súkromná Správa
Ak som ti pomohol klikni na Obrázek
http://chatkaduchonka.cekuj.net/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 7:58:34 
Offline
AMXX Member
AMXX Member
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. srp 2012 9:32:54
Příspěvky: 401
Poděkoval: 6 x
Obdržel poděkování: 65 x
:D :D , Mě to error žádný nehodilo a faká mi to nw v čem máš problém :D
Ale aspoň jsem někomu ulehčil práci si mislím ;)

_________________
Nový portál http://www.kill-zone.eu , plno nových serverů (Na všech VIP Zdarma).
Nový web plně optimilizován, ješte se pracuje na vylepšeních ale už brzy bude vše tak jak má být


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 05. čer 2013 15:33:04 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: pon 03. čer 2013 15:24:28
Příspěvky: 125
Bydliště: Žiar nad Hronom
Poděkoval: 24 x
Obdržel poděkování: 32 x
Potreboval by som modely kde si ich zohnam :[

_________________
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 05. čer 2013 20:13:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. úno 2012 16:06:38
Příspěvky: 1044
Bydliště: Nitra
Poděkoval: 9 x
Obdržel poděkování: 102 x
SEMEMENO píše:
Potreboval by som modely kde si ich zohnam :[

gaysites


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: ned 09. čer 2013 19:20:16 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2013 20:55:06
Příspěvky: 4
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
môžem vedieť prečo sem dávaš môj výtvor zo salvom :? toto je náš plugin ktorý sme mi dvaja zo slavom srpavili spoločne tak prečo meníš autorov .. ? a privlastnujes si to ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: ned 09. čer 2013 20:57:08 
Offline
HOLY SHITBALLS!!
HOLY SHITBALLS!!
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. úno 2013 13:02:54
Příspěvky: 1467
Bydliště: Nitra
Poděkoval: 57 x
Obdržel poděkování: 243 x
Cudne , ze si sa len dneska pred hodinou regol a uz vravis , ze to je tvoj a nekoho plugin ... Aky mas nato dokaz , ze to je tvoje ?

_________________
My plug's + Credits : VIP Plugin, Furien HUD v1.3 , Chat-M v3.0 , KCHM v0.2.2, Awp-A v2.0, Bank System


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 12. čer 2013 7:06:52 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. led 2013 20:55:06
Příspěvky: 4
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Ano si predstav chod na stránky progame a kukni si team progame :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: sob 27. črc 2013 17:02:28 
Offline
AMXX Member
AMXX Member
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. srp 2012 9:32:54
Příspěvky: 401
Poděkoval: 6 x
Obdržel poděkování: 65 x
Préj spravily společně *ROFL* *GS* Copyright

_________________
Nový portál http://www.kill-zone.eu , plno nových serverů (Na všech VIP Zdarma).
Nový web plně optimilizován, ješte se pracuje na vylepšeních ale už brzy bude vše tak jak má být


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist