AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání



Pravidla fóra


- Pluginy obsahujúce Slow-Hack (alebo akékoľvek iné kódy zasahujúce do hráčových cfg) nebudú akceptované!
- Popis k pluginu, popisy cvarov, poznámky, zoznam say, konzolových a admin príkazov musí byť v českom alebo v slovenskom jazyku!
- Je prísne zakázané, meniť autora pluginu!
- Prísny zákaz pridávať pluginy bez zdrojového kódu (*.sma).
- Zdrojové kódy, includy a RAR/ZIP súbory sa pridávajú ako príloha, alebo s trvalým odkazom na externé úložisko.
- Ak plugin vyžaduje include (*.inc), je nutné ho taktiež pridať.
- Nepreháňajte to so zafarbením textu! Jednoduché písmo, rozlišovanie nadpisov pomocou tučné, kurzíva a podčiarknutie bohate stačí.
- Ste povinní uviesť autora pluginu a mená ľudí, ktorí sa tvorbe podieľali (credits)!
- Ste povinní uviesť správnu kategóriu! (Admin Commands, General Purpose, Statistical, Gameplay, Event Related, Server Management, Fun Stuff, Technical/Development)
- Požaduje sa verzia AMXX a Metamódu!
- Požaduje sa podrobný popis, čo plugin dokáže!
- Dodatočné poznámky k pluginu sú dobrovoľné.
- Požaduje sa zoznam modulov, ktoré plugin používa!
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam say, konzolových alebo admin príkazov.
- Ak to plugin obsahuje, požaduje sa zoznam cvarov s popisom ku každému cvaru.
- Screenshoty a videá sa odporúčané.



Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 15:51:43 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. kvě 2012 7:10:10
Příspěvky: 158
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 56 x
Autor: Matlaku

Popis

- Hrac ktory sa respawne na servery dostane Automaticke Menu s vyberom postavy.Kazda postava obsahuje aj svoje urcite schopnosti.
- Schopnosti su zatial automaticke.V bete sa mozete tesit na tlacitkove schopnosti na urcity cas.

ChangeLog

- 16.1.2013 - Pridanie Pluginu.

Foto
Obrázek

Menu obsahuje nasledovne

Spoiler:
menu_additem(menu, "HellBoy \r(Velmi silny)", "1", 0)
menu_additem(menu, "Spiderman \r(super skoky) \y[VIP]", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menu, "Jab Jab \r(Rychlost)", "3", 0)
menu_additem(menu, "Ali-G \r(BunnyHop)", "4", 0)
menu_additem(menu, "Riku\r(Neviditelnost) \y[VIP]", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menu, "Robocop \r(Teleport-Robi sa) \y[VIP]", "6", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menu, "Batman \r(Oslepenie) \y[VIP]", "7", ADMIN_LEVEL_H) // NEVIDITELNOST NIECO INE


[b]Pozadovane Modely/soundy.:[/b]

Spoiler:
precache_model("models/ProGame/hb.mdl")
precache_model("models/ProGame/spiderman.mdl")
precache_model("models/ProGame/jabjab.mdl")
precache_model("models/ProGame/alig.mdl")
precache_model("models/ProGame/Rikku.mdl")
precache_model("models/ProGame/robocop.mdl")
precache_model("models/ProGame/css_batman.mdl")

new const g_Sound[] = "sound/misc/spiderman.mp3"
new const c_Sound[] = "sound/misc/AliG.mp3"
new const a_Sound[] = "sound/misc/batman11.mp3"
new const b_Sound[] = "sound/misc/hellbo.mp3"
new const e_Sound[] = "sound/misc/jab.mp3"
new const h_Sound[] = "sound/misc/robot1.mp3"
new const r_Sound[] = "sound/misc/rikku1.mp3"



Nezabudnite podakovat :*


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Zombie mod 100 %
Jailbreak 100 %
Paintball 100 %
Deathrun 100 %

V prípade otázok ma kontaktujte
Skype : Robss114


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 16:35:27 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. úno 2012 17:52:51
Příspěvky: 252
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 32 x
Když to nemáš hotové, tak to sem vůbec nedávej a zvlášť ne nějaký při**** Gaysites! >:o

_________________
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 17:22:44 
Offline
AMXX Junior Newbie
AMXX Junior Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 05. kvě 2012 7:10:10
Příspěvky: 158
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 56 x
Sunny píše:
Když to nemáš hotové, tak to sem vůbec nedávej a zvlášť ne nějaký při**** Gaysites! >:o


Idiots everywhere.

_________________
Zombie mod 100 %
Jailbreak 100 %
Paintball 100 %
Deathrun 100 %

V prípade otázok ma kontaktujte
Skype : Robss114


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 17:25:40 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. bře 2012 20:14:52
Příspěvky: 510
Bydliště: Topoľčany
Poděkoval: 10 x
Obdržel poděkování: 110 x
Definícia Beta Verzie

Kód:
Beta verzia je testovacia verzia softvéru. Beta testeri odhaľujú chyby a následne ich opravujú, alebo o nich informujú vývojárov.

_________________
Obrázek - Súkromná Správa
Ak som ti pomohol klikni na Obrázek
http://chatkaduchonka.cekuj.net/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 18:24:43 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. úno 2012 17:52:51
Příspěvky: 252
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 32 x
Chronick píše:
Definícia Beta Verzie

Kód:
Beta verzia je testovacia verzia softvéru. Beta testeri odhaľujú chyby a následne ich opravujú, alebo o nich informujú vývojárov.

Ano, ale když je už všechno pohromadě a ne že menu bude nedodělané... :|

_________________
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 18:41:21 
Offline
AMXX Podpora
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 16:35:06
Příspěvky: 2515
Bydliště: Nitra
Poděkoval: 25 x
Obdržel poděkování: 366 x
fuha :D človek aby si už bral zo sebou slovník cudzích slov . No tak určite by som sem nedával zabugované a nedokončené plugini.
Skôr hladajte na alieddsmodders a pridajte sem niečo zaujímavé, preložené ;) to bude určite lepšie.

_________________
S pozdravom,
K@T4pULT


Moje pluginy

VIP Chat, Don't shoot on the hostages, Server Menu

Opravené pluginy
Teleport Smoke Grenade [Fixed]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 13:50:39 
Offline
AMXX Newbie
AMXX Newbie
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18. úno 2012 17:52:51
Příspěvky: 252
Poděkoval: 2 x
Obdržel poděkování: 32 x
Belo95135 píše:
fuha :D človek aby si už bral zo sebou slovník cudzích slov . No tak určite by som sem nedával zabugované a nedokončené plugini.
Skôr hladajte na alieddsmodders a pridajte sem niečo zaujímavé, preložené ;) to bude určite lepšie.

*BRAVO* *THUMBS UP*

_________________
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 13:53:02 
Offline
AMXX Podpora
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 16:35:06
Příspěvky: 2515
Bydliště: Nitra
Poděkoval: 25 x
Obdržel poděkování: 366 x
Keď budem mať viac času, tak sem popridávam nejaké pluginy, preložené ;)

_________________
S pozdravom,
K@T4pULT


Moje pluginy

VIP Chat, Don't shoot on the hostages, Server Menu

Opravené pluginy
Teleport Smoke Grenade [Fixed]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 17:42:17 
Offline
VIP
VIP
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. pro 2012 20:06:35
Příspěvky: 443
Poděkoval: 10 x
Obdržel poděkování: 36 x
Toto si ti neurobil, ja so mto už videl free len neviem kde aj kamarát si to už stiahol.
Ďalší tipo ktorý si privlastnuje pluginy.
(A dám link keď to nájdem)
+ Je to trápny plugin nič tam špecialne nieje iba -> Speed, Gravity, a pod.
To urobí aj malé decko


Naposledy upravil Ralys dne čtv 17. led 2013 18:08:47, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Deathrun Menu Alfa 1.0
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 17:44:48 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. bře 2012 20:14:52
Příspěvky: 510
Bydliště: Topoľčany
Poděkoval: 10 x
Obdržel poděkování: 110 x
Tu to máš...

Spoiler:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define AUTHOR "Matlaku"
#define PLUGIN "DR MENU"
#define EDIT "Chron"
#define VIP ADMIN_LEVEL_A

#define MAX_PLAYERS 32

static const DR[ ] = "^1[^4Death^3-^4Run^3-^4Menu^1]"

new HellBoyKnife[33] = 0
new Rychlost[33] = 0
new NeviditelnostHraca[33] = 0
new g_MaxClients
new g_player_class[33]
new player_bh[33]
new const g_Sound[] = "sound/misc/spiderman.mp3"
new const c_Sound[] = "sound/misc/AliG.mp3"
new const b_Sound[] = "sound/misc/hellbo.mp3"
new const e_Sound[] = "sound/misc/jab.mp3"
new const r_Sound[] = "sound/misc/rikku1.mp3"
public plugin_init()
{
   register_plugin("DR MENU", "1.3.5", "Matlaku")
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","player_spawn" ,1);
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "bunnyhop");
   RegisterHam(Ham_Spawn,   "player", "Spawn",   1);
   RegisterHam(Ham_TakeDamage,   "player", "DMG", false);
   new iEnt = create_entity("info_target")
   entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
   register_event("CurWeapon",    "Speed", "be", "1=1")
   g_MaxClients = get_maxplayers()
}
public player_spawn(id)
{
   player_bh[id] = 0
   if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT )
      set_task(0.1,"human_menu",id);
}
public plugin_precache()
{
   precache_model("models/ProGame/hb.mdl")
   precache_model("models/ProGame/spiderman.mdl")
   precache_model("models/ProGame/jabjab.mdl")
   precache_model("models/ProGame/alig.mdl")
   precache_model("models/ProGame/Rikku.mdl")
   precache_generic(g_Sound)
   precache_generic(c_Sound)
   precache_generic(b_Sound)
   precache_generic(e_Sound)
   precache_generic(r_Sound)
}
public human_menu(id)
{
   new menu = menu_create("\yVyber si postavu ", "human_menu_handler")
   menu_additem(menu, "\yHell \rBoy \d[\rVelka Sila\d]", "1", 0)
   menu_additem(menu, "\ySpiderman \d[\rSuper Skoky\d]", "2", 0)
   menu_additem(menu, "\yJab \rJab \d[\rRychlost\d]", "3", 0)
   menu_additem(menu, "\yAli\w-\rG \d[\rBunny Hop\d]", "4", 0)
   menu_additem(menu, "\yRiku \d[\rNeviditelnost\d] \d[\rVIP\d]", "5", 0)
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r" )
   menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
   new key = str_to_num(data)
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(is_user_alive(id))
         {
            {
               HellBoyKnife[id] = 1
               g_player_class[id] = 1
               cs_set_user_model(id,"hb")
               set_user_health(id, 300)
               set_user_armor(id, 300)
               set_user_gravity(id, 1.00)
               ChatColor(id, "%s !gVybral si si postavu: !tHelBoy", DR);
               client_cmd(id,"mp3 play %s",b_Sound)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s !gMusis !ybyt !tnazive", DR);
         }
      }
      case 2:
      {
         if(is_user_alive(id))
         {
            {
               g_player_class[id] = 2
               cs_set_user_model(id,"spiderman")
               set_user_health(id, 100)
               set_user_armor(id, 100)
               set_user_gravity(id, 0.50)
               ChatColor(id, "%s !gVybral si si postavu: !tSpiderman", DR);
               client_cmd(id,"mp3 play %s",g_Sound)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s !gMusis !ybyt !tnazive", DR);
         }
      }
      case 3:
      {
         if(is_user_alive(id))
         {
            {
               Rychlost[id] = 1
               g_player_class[id] = 3
               cs_set_user_model(id,"jabjab")
               set_user_health(id, 100)
               set_user_armor(id, 100)
               set_user_gravity(id, 1.00)
               set_user_maxspeed(id, 350.0)
               ChatColor(id, "%s !gVybral si si postavu: !tJab Jab", DR);
               client_cmd(id,"mp3 play %s",e_Sound)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s !gMusis !ybyt !tnazive", DR);
         }
      }
      case 4:
      {
         if(is_user_alive(id))
         {
            {
               player_bh[id] = 1
               cs_set_user_model(id,"alig")
               set_user_health(id, 100)
               set_user_armor(id, 100)
               set_user_gravity(id, 1.00)
               ChatColor(id, "%s !gVybral si si postavu: !tAli-G", DR);
               client_cmd(id,"mp3 play %s",c_Sound)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s !gMusis !ybyt !tnazive", DR);
         }
      }
      case 5:
      {
         if(get_user_flags(id) && VIP)
         {
            if(is_user_alive(id))
            {
               {
                  g_player_class[id] = 5
                  cs_set_user_model(id,"Rikku")
                  set_user_health(id, 150)
                  set_user_armor(id, 150)
                  set_user_gravity(id, 1.00)
                  set_task(0.1,"Neviditelnost",id)
                  ChatColor(id, "%s !gVybral si si postavu !tRikku", DR);
                  client_cmd(id,"mp3 play %s",r_Sound)
               }
            }
            else
            {
               ChatColor(id, "%s !gMusis !ybyt !tnazive", DR);
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s Tato postava je len pre !gVIP !thracov!y!", DR);
         }
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public Neviditelnost( iEnt )
{
    entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
    new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, id, Float:fVecVelocity[3], iSpeed
    get_players(iPlayers, iNum, "ae", "CT")
    new iInvisibility
    for(new i; i<iNum; i++)
    {
        id = iPlayers[i]
        if( get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)
            iSpeed = floatround( vector_length(fVecVelocity) )
            if( iSpeed < 250 )
            {
                iInvisibility = iSpeed - (250 - iSpeed) / 3
                if( iInvisibility < 0 )
                {
                    iInvisibility = 0
                }
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iInvisibility)
            }
            else
            {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
            }
        }
        else
        {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
        }
    }
}

public bunnyhop(id)
{
   if(!player_bh[id])
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
      new flags = pev(id, pev_flags)
      
      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return FMRES_IGNORED;
      if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
         return FMRES_IGNORED;
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return FMRES_IGNORED;
      
      new Float:velocity[3];
      pev(id, pev_velocity, velocity);
      velocity[2] += 250.0;
      set_pev(id, pev_velocity, velocity);
      
      set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
      
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      HellBoyKnife[id] = 0
      Rychlost[id] = 0
      
      if(!NeviditelnostHraca[id])
      {
         if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
         {
            set_user_gravity(id, 1.00)
            set_user_footsteps(id, 0)
         }
         else
         {
            set_user_footsteps(id, 0)
         }
         set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
      }
   }
}

public Speed(id)
{   
   if(Rychlost[id])
   {
      set_user_maxspeed(id, 350.0)
   }
}

public DMG(id, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iBits)
{
    if( !(iBits & DMG_FALL) )
    {
        if( 1 <= iAttacker <= g_MaxClients )
        {
            if( id != iAttacker )
            {
      if( get_user_weapon(iAttacker) == CSW_KNIFE && HellBoyKnife[iAttacker] && cs_get_user_team(iAttacker) == CS_TEAM_CT)
      {
         SetHamParamFloat(4, (flDamage * 2));
      }
            }
        }
    }
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
   new count = 1, players[ 32 ]
   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )
   
   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
   replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )
   
   
   if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
      for(new i = 0; i < count; i++)
      {
         if( is_user_connected( players[ i ] ) )
         {
            message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] )
            write_byte( players[ i ] )
            write_string( msg )
            message_end( )
         }
      }
   }
}

_________________
Obrázek - Súkromná Správa
Ak som ti pomohol klikni na Obrázek
http://chatkaduchonka.cekuj.net/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist