AMX Mod X - vše co potřebuješ k serveru
Prostor pro Vaši reklamu - napište nám

Pokročilé hledání





Všechny časy jsou v UTC


 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 14:21:59 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Zdravím, potreboval by som poradiť, kde môže byť problém. Vytvoril som si basic plugin, ktorý po pripojení na Server zmení hráčovi model. Ale nefunguje to. Keď sa pripojím na Server, je síce vidno, že plugin funguje, ale nezmení to player model na ten, ktorý som pluginu zadal.

Script:
Spoiler:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
register_plugin("zmen_model_hraca", "1.0", "RayCodeCSC");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/jb_model/jb_ct.mdl");
}

public client_putinserver(id)
{
cs_set_user_model(id, "jb_ct");
}

Neviete mi poradiť, kde môže byť chyba? Ako som už písal, na Servery plugin funguje, ale nezobrazuje ten model, ktorý som zadal. Ale zobrazuje klasický model T alebo CT.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 17:41:23 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 572
Poděkoval: 24 x
Obdržel poděkování: 80 x
myslím si, že názov priečinka musí byť rovnaký ako názov modelu

Kód:
precache_model("models/player/jb_model/jb_ct.mdl");

-->
Kód:
precache_model("models/player/jb_ct/jb_ct.mdl");

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 21:11:51 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Yep, funguje ďakujem :-).

Ďalšia otázka:
Ako nastavím nejakej zbrane Damage (koľko má uberať HP)? Skúsil som "ns_set_weap_dmg();" v konzoli, keď nahrám plugin na server, mi to napíše že musím zapísať do modules.ini ns. Tak som teda stiahol NS pre linux a po nahratí na Server mi to píše (v amx_modules) "NS .... bad game" alebo niečo že skrátka nie je plugin načítaný.

Je ešte nejaká možnosť, ako nastaviť Damage nejakej zbrani?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 21:45:29 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 572
Poděkoval: 24 x
Obdržel poděkování: 80 x
nejak takto môžeš :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")
}
public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits)
{
         if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
             return HAM_IGNORED

         new iWeapon = get_user_weapon( attacker );
         if(iWeapon == CSW_MP5NAVY )
         {
                 SetHamParamFloat( 4, damage * 0.8 );   
         }       
         return HAM_IGNORED
}


prípadne ak chceš nastavovať viacerým zbraniam tak použi switch

Kód:
switch(iWeapon)
{
         case CSW_SCOUT:
         {
                  SetHamParamFloat(4, damage * 0.50)
         }
         case CSW_AWP:
         {
                  SetHamParamFloat(4, damage * 1.80)
         }
         case ....
}

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 1:05:54 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Dobre, vďaka (neskôr vyskúšam)

Ďalej:
Na svojom Serveri používam JailBreak Extreme, lenže keď si vytvorím svoj plugin, ktorí zmení modeli hráčov za nové, ktoré som stiahol a vložil na server, tak problém je v tom, že JBExtreme tento plugin ako keby ignoruje a naďalej používa svoje modely (tuším models/player/jbextreme/jbextreme.mdl).

Otázka: Ako teda urobím, aby bol "hlavný" môj plugin, a nie JB mód? Viem, že tomu možno nerozumiete, čo po vás chcem, no ťažko sa mi to vysvetľuje.
V skratke: JB Extreme používa svoje modeli hráčov, ale ja chcem používať svoje, lenže keď vytvorím na to plugin, plugin ako keby "nefunguje", ale keď odstránim JB mód a nechám klasický (public?) tak modely fungujú tak ako som ich nascriptoval. Prípadne, poznáte nejaký úplne basic JB mód, ktorý má len Simon Menu, Simon je napr. zvýraznení zelenou farbou (aurou) a nič viac? JB modeli by tam boli napr. klasické z CS-ka (urban, sas atď...) tie by som už pomocou svojho pluginu pre-scriptoval na svoje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 2:16:00 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Tak s tými modelami som to vyriešil. Chybu mám v plugine. Neviete kde môže byť chyba?

Spoiler:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
register_plugin("default_models", "1.0", "RayCodeCSC");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vip_jb_player_t/vip_jb_player_t.mdl");
precache_model("models/player/vip_jb_player_ct/vip_jb_player_ct.mdl");
}

public client_putinserver(id)
{
new csTeam = cs_get_user_team(id);
new guFlags = get_user_flags(id);

if(guFlags & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(csTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_t");
}
else if(csTeam == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_ct");
}
}
}


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 18:21:41 
Offline
AMXX Senior Member
AMXX Senior Member
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. srp 2013 18:07:35
Příspěvky: 572
Poděkoval: 24 x
Obdržel poděkování: 80 x
Kód:
new csTeam = cs_get_user_team(id);

--->
Kód:
static CsTeams:csTeam
csTeam = cs_get_user_team(id);


alebo

Kód:
public client_putinserver(id)
{
new csTeam = cs_get_user_team(id);
new guFlags = get_user_flags(id);

if(guFlags & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(csTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_t");
}
else if(csTeam == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_ct");
}
}
}


-->

Kód:
public client_putinserver(id)
{
new csTeam = get_user_team(id);
new guFlags = get_user_flags(id);

if(guFlags & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(csTeam == 1)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_t");
}
else if(csTeam == 2)
{
cs_set_user_model(id, "vip_jb_player_ct");
}
}
}

_________________


Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: sob 31. srp 2019 21:55:51 
Offline
AMXX Spectator
AMXX Spectator
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. srp 2019 14:11:57
Příspěvky: 9
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Ďakujem. Ste skvelí.

Ďalej: (toto už bude asi trocha zložitejšie :D)

Ako to urobím?:
Chcem si vytvoriť vlastní Shop, ktorý bude mať custom modely. Takže napr. Zvon, sekeru, golden_ak47 atď... Takže stiahnem napr. z internetu v_knife.mdl, premenujem ho napr. na v_zvon.mdl, vložím ho do zložky models a ako mám teraz vytvoriť script, aby tento model bol pridaný ako "nový" a nie len zamenení za nejaký druhý (replace)? Ťažko sa mi to vysvetľuje... Skrátka chcem pridať nový model na server no... a nastaviť mu Attack Damage.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: [POMOC] Skriptovanie môjho pluginu
PříspěvekNapsal: stř 23. říj 2019 15:22:43 
Offline
-
-
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. zář 2019 17:55:07
Příspěvky: 2
Poděkoval: 0 x
Obdržel poděkování: 0 x
Myslím ,že už to vyřešil na jiném fóru, tak asi můžete lock :D btw , nemáš na steamu náhodou 80% Pawn skill? To už bys měl zvládat ne?


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků



Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All rights reserved 2007 - 2019 © by AMXMODX.cz, kopírování textů nebo grafických prvků z této stránky je bez souhlasu administrátora (jab.jab@seznam.cz) přísně zakázáno!


TOPlist